“Centralt og moderne hotel”
Anmeldelse af Hotel Rival

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 12 websites mere!
Hotel Rival
Vurderet som nr. 2 ud af 154 hoteller i Stockholm
Anmeldt 6. januar 2016

Jeg boede for en kort stund på Rival´s Superiorværelse hvilket var en stor fornøjelse. Serviceniveauet var meget højt og omgivelserne var hjemmelige. Morgenmadsbuffetten var en glimrende start på dagen inden man fra byens kerne begiver sig ud i Stockholm. Jeg vender helt sikkert tilbage til dette hotel.

• Overnattede: Oktober 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Mikkel B
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Hotel Rival
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 29. november 2015

Nyd dette hotel med en atmosfære, betjening, beliggenhed af særlig god karakter. Indretningen er helt speciel og der er altid god stemning i den fantastiske bar. Vi nød desuden en skøn og veltillavet morgenmad hver morgen, stort udvalg og altid friske råvarer.

• Overnattede: November 2015, rejste med venner
Tak, Lene H
Anmeldt 20. januar 2015

Rivals beliggenhed ved Mariatorget i Södermalm var perfekt for os. Hyggeligt kvarter med masser af gode cafeer, restauranter og barer. Hotellets personale var søde, morgenmaden var god og værelset var rigtig fint.
Men forvent ikke et luksushotel, det her er et hotel i turistklassen.
Rival kunne nok også godt snart trænge til en renovering. Interiør såsom betrækket på nogle af stolene var noget slidt. Det ændrer dog ikke ved at hotellets hygge-faktor og beliggenhed er i top. Vi boede på et Deluxe-værelse med balkon og udsigt ud mod Mariatorget. Det kan anbefales.

• Overnattede: Januar 2015, rejste som par
Tak, Søren M
Anmeldt 18. november 2014 fra mobile enheder

Vi var et par der boede på Rival en weekend i november 2014. Vi kan godt lide at bo lokalt og ikke for turistet midt på gågaden. Samtidigt vil vi gerne bo hvor der er lokalt liv og stemning. Alt det har Rival. Der ligger gode hyggelige restauranter i Södermalm området, både til morgenmad, frokost eller aftensmad. Samtidigt er hotellet placeret 2 min fra Mariatorget metro station. Så det er meget nemt at komme rundt i byen med Rival som base. Jeg ville klart bo der igen en anden gang.

Overnattede: November 2014, rejste som par
Tak, mikaeltonning
Anmeldt 3. juni 2013

Vi boede på Hotel Rival fra den 10-12 maj 2013. Vi havde et dejligt værelse med udsigt over Mariatorgets hyggelige lille park. Alt på hotellet er af god kvalitet. Morgenmadsbuffeten er virkelig lækker! Området omkring hotellet er hyggeligt, med gode restauranter og butikker. Tæt på offentlig transport og i gåafstand til f eks SoFo og gamlastan.

• Overnattede: Maj 2013
Tak, KatrineJensen
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Stockholm
Radisson Blu Waterfront Hotel
At Six
Nr. 7 af 154 i Stockholm
342 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Rival? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Rival

Adresse: Mariatorget 3, Box 17525, Stockholm 118 91, Sverige
Telefonnummer:
Beliggenhed: Sverige > Stockholm > Stockholm > Mariatorget , Södermalm
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 1 familiehotel i Stockholm
Nr. 2 luksushotel i Stockholm
Nr. 2 romantisk hotel i Stockholm
Nr. 3 forretningshotel i Stockholm
Prisområde: 1.316 kr.-2.584 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Hotel Rival 4*
Antal værelser: 99
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, World Independent Hotel Promotion, Agoda, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Rival. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Rival Hotel Stockholm

Er dette din TripAdvisor-registrering?