“Fremragende på alle parametre”
Anmeldelse af Bar Nombre

Bar Nombre
nr. 2 af 3.396 Restauranter i Stockholm
Køkkener: Svensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Vasastan
Anmeldt for 30. september 2017

Et sted hvor man ønsker selv at kunne lave tilsvarende, hvis man skal forkæle gæster ud i kraftig men let smag. En god oplevelse, lige fra for-forret med en cremet ærtesuppe med skokker, med crostinilignende lækkert brød grillet med smør, hvidløg og manchego. Så kammuslinger med kaviar der var perfekt karamellisserede, osv., osv,... hovedret med svineskulder og braiseret svinekæbe, blev, ovenpå alt andet, for mægtigt, så det var svært at spise op til sidst (et måltid med høj fedtprocent hele vejen igennem). Men en perfekt afstemt aften pga fantastisk betjening, harmonisk og fremragende vine og super veltilberedt og afstemt mad.

Tak, Jan H

Anmeldt for 10. september 2017 fra mobile enheder

Vi havde fundet denne restaurant via tripadviser med søgning på glutenfri mad... Vi fik en fantastisk modtagelse trods stor travlhed. Der blev med det samme skænket et glas vand til os, og dette manglede vi aldrig igennem vores måltid, søde og opmærksomme tjenere...
Restauranten serverer udelukkende laktosefri mad, og det var ikke noget problem da jeg bad om glutenfri mad, jeg fik et virkelig lækkert stykke brød med ost og hvidløg til vores spanske tappas tallerken.
Her kommer vi bestemt igen en anden gang.

1  Tak, Mrs-Gronbo
Anmeldt for 7. april 2016 fra mobile enheder

Stedet er meget intimt og hyggeligt
Man føler sig hensat til et sted i Spanien
Betjeningen er meget uformel men kyndig
Super lækker mad fra et stramt kort og er lækkert vinkort
En super oplevelse
Thomas

Tak, henriksen2
Anmeldt for 17. september 2015 fra mobile enheder

Vi spiste "HJORTYTTERFILÈ" til hovedret. Meget velsmagende og veltilberedt med gode råvarer. Til dessert fik vi "HALLON LAKRITS" som var en nydelse for ganen.
Stedet er også en bar, men der er nogle få hyggelige spisepladser i kælderen. God betjening. I forhold til kvaliteten er priserne rimelige.

Tak, Kaj D
Anmeldt for 16. november 2012

På denne lille hyggelige restaurant serverer de med i absolut topklasse. Spansk-nordisk fusionskøkken med et lækkert vinkort til. Alle vinene kan købes glasvis. Man kan enten sidde i restauranten i kælderen eller som vi gjorde i baren. Betjening var i top og priser i den dyre ende, men ikke urimelige.

Tak, KarinPlesner

Rejsende, der kiggede på Bar Nombre, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Bar Nombre? Fortæl om dine oplevelser!