“Par”
Anmeldelse af Ardbeg Embassy

Ardbeg Embassy
Reservér med
Spar op til 20 %, når du reserverer online *
Ardbeg Embassy er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 55 af 3.362 Restauranter i Stockholm
Køkkener: Steakhouse, Svensk, Bar, Pub
Velegnet til: Store grupper, Barhygge, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt for 10. december 2017 fra mobile enheder

Hyggelig bar/restaurant
Spiste aftensmad, alt vel tillavet, meget flinkt personale. Bestil bord senest dagen før.

Tak, 636.363

Anmeldt for 27. marts 2017

Der er mange restauranter at vælge imellem i Gamla Stan bydelen i Stockholm, denne er helt sikkert et besøg værd. Jeg fik en klassisk svensk ret, den var bare lavet på en mere moderne måde og smagte fantastisk. Jeg var alene derinde og fik kun en hovedret og blev behandlet som var jeg et større selskab - super service, god betjening, høflig og god til at guide mig igennem retterne som ikke så let kan oversættes til engelsk.
Jeg vil varmt anbefale dette sted, det er roligt og med lidt stille musik og rammerne er gode for en god madoplevelse. Maden kom forholdsvis hurtigt og kødet var lækkert og mørt og det smagte rigtig godt.

Tak, Thomas K
Anmeldt for 22. december 2015 fra mobile enheder

En suveræn bar og en formidabel service. Bartenderen er virkelig en oplevelse - han har virkelig styr på sin bar. En hyggelig bar med et lækkert udvalg i et dejligt øl. Øl fra Gotland - forrygende.
Alt i alt en god oplevelse at besøge dette sted.

Tak, Carsten A
Anmeldt for 18. september 2015 fra mobile enheder

Vi bestilte to forskellige retter. "Renytterfilet/Fillet of reindeer" som var mørt og lækkert. Älgentrecôte/Elk entrecôte var en skuffelse. Blåbærrene som var den eneste "sovs" var stærk røget og faldt bestemt ikke i min smag. Det fremgik ikke af menuen at blåbærrene skulle være røget. Priserne var i den høje ende.

Tak, Kaj D
Anmeldt for 30. august 2015 fra mobile enheder

God oplevelse, god, venlig og sjov betjening og en madkvalitet ud over det sædvanlige. Fik en søndagsmenu til små penge, og fik en kongemiddag. Dertil rigtig gode og veltempererede vine i hyggeligt selskab. En fantastisk måde at slutte en forlænget weekend på.

Tak, Lars H

Rejsende, der kiggede på Ardbeg Embassy, kiggede også på

Har du været i Ardbeg Embassy? Fortæl om dine oplevelser!