235 $
170 $
214 $
Sheraton.com
  • Restaurant
Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Meget for pengene!)
160 $
143 $
Hilton
Besparelsesbesked! 44 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 44 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 254 $ pr. overnatning.

Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
154 $
123 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 17 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 17 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 148 $ pr. overnatning.

Berns Hotel(Stockholm)
173 $
  • Restaurant
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
121 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 144 $ pr. overnatning.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 04/08
151 $
112 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 137 $ pr. overnatning.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 05/08
131 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 156 $ pr. overnatning.

Freys Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
155 $
132 $
  • Morgenmad inkluderet
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
90 $
Besparelsesbesked! 36 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 36 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 140 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 7. oktober 2016

På baggrund af diverse lidt negative anmeldelser var vores forventninger ikke de største, så vi blev glædeligt overraskede. Betjeningen i receptionen var helt ok. Værelset og badeværelset ligeså. Pænt og rent. Rigtig gode senge. Morgenmadsbuffeten til en pris på 50 svenske kr. langt bedre end forventet med flere slags brød og boller, 5 min.s og 7 min.s æg, yoghurt, cornflakes, div. afskåret pålæg, ost, 3 slags marmelader, juice m.v. Vi kommer gerne igen.

• Overnattede: oktober 2016, rejste med venner
Tak, Inger M
Anmeldt for 17. maj 2016

Alexandra Hotel er et hotel, der ligger i Södermalm i Stockholm.
Hotellet er et billigt hotel der har hvad man skal bruge, men det er så også det.
Betjeningen på hotellet har jeg blandede følelser over for. Dog fik jeg hjælp da jeg havde skåret mig i fingeren. Morgenmaden, der ikke var den mest omfattende, kunne dog bruges til at få et morgenmåltid, men man skal ikke forvente meget af det.
Mit hotelværelse var et godt værelse, selvom det dog ikke havde et vindue.
Hotellets område er et sikkert område at færdes i selvom det ikke er det mest spændende område, bl.a. er hotellet nabo til et p-hus. Der ligger dog et supermarked skråt over for hotellet og der er ikke langt til den næste T-bana-station eller den nærmeste større togstation, hvor man kan tage tog til lufthavnen.
Alt i alt er Alexandra Hotel et hotel der dækker de basale behov, men man skal ikke have for høje forventninger.

• Overnattede: december 2015, rejste alene
Tak, Christian T
Anmeldt for 10. juli 2015

Totalt dårligt arbejdsmiljø i receptionen, havde 4 overnatninger. Røg en cigaret efter morgenmaden, og fik et dejligt krus kaffe af en af kvinderne, efter venlig forespørgsel, næste dag, gav hun mig et krus, uden jeg spurgte. MEN så var Henrik på vagt... kan jeg få bete om et krus kaffe... Så starter han en tale.... alle går og drikker på gader og stræder, her sidder man ned og drikker kaffe, går ikke rundt i gangene og spilder på gulvtæppet... what!... jeg går altså ikke rundt og spilder på guldtæppet siger jeg til ham, så siger han gudhjælpemig... vi får se!!! der var det, at jeg gik i total sort. AFSKED den uduelige mand!!! han er en skændsel for dette sted! Service, aner han ikke hvad betyder! personalet er farvet af hans forbandede humør, for de er rigtig søde når han ikke er der! Ellers et gennemsnitligt billigt og centralt Sødermalm hotel. Nær Stockholm Søder station til stockholm Central.

• Overnattede: juli 2015, rejste med venner
Tak, lotte j
Anmeldt for 14. maj 2015

Der er intet særligt at fremhæve ved dette billige hotel. Du får en seng at sove i og et badeværelse. Alt er rent og pænt, men slidt.
Morgenmaden er kedsommelig, men forventeligt til prisen. Personalet ved morgenmadsbuffeten er søde og venlige - i modsætning til i receptionen, hvor du ofte føler dig hensat til "Fawlty Towers".

Værelsestip: Husk at understreg, hvis du vil have et værelse med vindue - de findes uden!!
  • Overnattede: marts 2015, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Nina Ulf J
Anmeldt for 15. juni 2014

Hotellet har den perfekte beliggenhed og i gå afstand til Gamla Stan. Morgenmads restauranten er meget lille og ikke plads nok til hotellets størrelse. Men spise så tidligst muligt.
Der er gratis wi-fi på hotellet. Men lad være med at sætte forventningerne for højt til det da du bliver smid af hele tiden. Du har adgang i 36 timer, derefter skal bede om et ny kode.

Hotellet er anbefaldet i Stockholm´s gay guide og der ligger også gay guide i lobbyen.

Værelsestip: Sengene er meget bløde!
  • Overnattede: juni 2014, rejste med venner
Tak, Faroasian