Anmeldt d. 10. juli 2015

Totalt dårligt arbejdsmiljø i receptionen, havde 4 overnatninger. Røg en cigaret efter morgenmaden, og fik et dejligt krus kaffe af en af kvinderne, efter venlig forespørgsel, næste dag, gav hun mig et krus, uden jeg spurgte. MEN så var Henrik på vagt... kan jeg få bete om et krus kaffe... Så starter han en tale.... alle går og drikker på gader og stræder, her sidder man ned og drikker kaffe, går ikke rundt i gangene og spilder på gulvtæppet... what!... jeg går altså ikke rundt og spilder på guldtæppet siger jeg til ham, så siger han gudhjælpemig... vi får se!!! der var det, at jeg gik i total sort. AFSKED den uduelige mand!!! han er en skændsel for dette sted! Service, aner han ikke hvad betyder! personalet er farvet af hans forbandede humør, for de er rigtig søde når han ikke er der! Ellers et gennemsnitligt billigt og centralt Sødermalm hotel. Nær Stockholm Søder station til stockholm Central.

• Overnattede: juli 2015, rejste med venner
Tak, lotte j
Anmeldt d. 14. maj 2015

Der er intet særligt at fremhæve ved dette billige hotel. Du får en seng at sove i og et badeværelse. Alt er rent og pænt, men slidt.
Morgenmaden er kedsommelig, men forventeligt til prisen. Personalet ved morgenmadsbuffeten er søde og venlige - i modsætning til i receptionen, hvor du ofte føler dig hensat til "Fawlty Towers".

Værelsestip: Husk at understreg, hvis du vil have et værelse med vindue - de findes uden!!
  • Overnattede: marts 2015, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, ninaulf01
Anmeldt d. 15. juni 2014

Hotellet har den perfekte beliggenhed og i gå afstand til Gamla Stan. Morgenmads restauranten er meget lille og ikke plads nok til hotellets størrelse. Men spise så tidligst muligt.
Der er gratis wi-fi på hotellet. Men lad være med at sætte forventningerne for højt til det da du bliver smid af hele tiden. Du har adgang i 36 timer, derefter skal bede om et ny kode.

Hotellet er anbefaldet i Stockholm´s gay guide og der ligger også gay guide i lobbyen.

Værelsestip: Sengene er meget bløde!
  • Overnattede: juni 2014, rejste med venner
Tak, Faroasian
Anmeldt d. 20. maj 2014

Vi var to personer, der havde 4 overnatninger 14. til 18. maj 2014.
Vi oplevede meget ringe imødekommenhed fra personalet og tillige kølig optræden. En enkelt smilede resten gjorde ikke.
Vi oplevede dog ingen fejl eller mangler.
Vores værelse lå meget langt fra receptionen ( 102 skridt talte vi ), det er alt for langt.
Gangen minder om den man finder på et skib.
Vinduerne sad meget højt og kunne kun åbnes en lille smule.
Positive ting: der var pænt og rent over det hele og interiøret var i god stand. Sengene var udmærkede, men een hvilestol til et dobbeltværelse er en for lidt.
Morgenmaden var OK og her var servicen bedre end i receptionen.
For mange negative ting til at vi vil anbefale hotellet til andre.
Kan anbefales til spisning: Brasserie Stuket - der ligger lige om hjørnet - god mad og meget god betjening.

Værelsestip: Der er meget langt at gå til de fjerneste værelser.
  • Overnattede: maj 2014, rejste som par
Tak, Martin B
Anmeldt d. 11. maj 2014

I weekenden d.27.-28. april var vi fem, der havde bestilt rum på Alexandra Hotel i Stockholm – to uden vinduer og tre med.

Tre dage inden kom en af os imidlertid på hospitalet og samme dag afbestiltes hans rum (med vindue), hvilket blev bekræftet af hotellet.

Efterfølgende har hotellet trukket fuld betaling for det femte rum med henvisning til ”det med småt” – at ved bestilling af mere end tre rum sker der ingen refusion.

Den dårlige behandling består i, at ingen oplyste os om, at vi under alle omstændigheder skulle betale for det femte rum, som var dyrere end to af de rum, vi faktisk benyttede. Heller ikke da hotellet bekræftede afbestillingen oplyste man os om, at afbestilling ikke var mulig, men bekræftede tværtimod afbestillingen.

Det mener vi er dårlig kundepleje og vi kan derfor ikke anbefale hotellet til andre rejsende.

Overnattede: april 2014, rejste med venner
Tak, MogensCJ