235 $
193 $
163 $
Berns Hotel
  • Restaurant
Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
175 $
124 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 144 $ pr. overnatning.

Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
157 $
127 $
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 149 $ pr. overnatning.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 04/08
Book nu, betal under opholdet
254 $
112 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 137 $ pr. overnatning.

Freys Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
160 $
132 $
  • Gratis morgenmad
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
124 $
90 $
Besparelsesbesked! 36 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 36 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 140 $ pr. overnatning.

Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Meget for pengene!)
169 $
143 $
Besparelsesbesked! 41 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 41 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 244 $ pr. overnatning.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Meget for pengene!)
136 $
128 $
ClarionCollection
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 151 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 15. juni 2014

Hotellet har den perfekte beliggenhed og i gå afstand til Gamla Stan. Morgenmads restauranten er meget lille og ikke plads nok til hotellets størrelse. Men spise så tidligst muligt.
Der er gratis wi-fi på hotellet. Men lad være med at sætte forventningerne for højt til det da du bliver smid af hele tiden. Du har adgang i 36 timer, derefter skal bede om et ny kode.

Hotellet er anbefaldet i Stockholm´s gay guide og der ligger også gay guide i lobbyen.

Værelsestip: Sengene er meget bløde!
  • Overnattede: juni 2014, rejste med venner
Tak, Faroasian
Anmeldt for 20. maj 2014

Vi var to personer, der havde 4 overnatninger 14. til 18. maj 2014.
Vi oplevede meget ringe imødekommenhed fra personalet og tillige kølig optræden. En enkelt smilede resten gjorde ikke.
Vi oplevede dog ingen fejl eller mangler.
Vores værelse lå meget langt fra receptionen ( 102 skridt talte vi ), det er alt for langt.
Gangen minder om den man finder på et skib.
Vinduerne sad meget højt og kunne kun åbnes en lille smule.
Positive ting: der var pænt og rent over det hele og interiøret var i god stand. Sengene var udmærkede, men een hvilestol til et dobbeltværelse er en for lidt.
Morgenmaden var OK og her var servicen bedre end i receptionen.
For mange negative ting til at vi vil anbefale hotellet til andre.
Kan anbefales til spisning: Brasserie Stuket - der ligger lige om hjørnet - god mad og meget god betjening.

Værelsestip: Der er meget langt at gå til de fjerneste værelser.
  • Overnattede: maj 2014, rejste som par
Tak, Martin B
Anmeldt for 11. maj 2014

I weekenden d.27.-28. april var vi fem, der havde bestilt rum på Alexandra Hotel i Stockholm – to uden vinduer og tre med.

Tre dage inden kom en af os imidlertid på hospitalet og samme dag afbestiltes hans rum (med vindue), hvilket blev bekræftet af hotellet.

Efterfølgende har hotellet trukket fuld betaling for det femte rum med henvisning til ”det med småt” – at ved bestilling af mere end tre rum sker der ingen refusion.

Den dårlige behandling består i, at ingen oplyste os om, at vi under alle omstændigheder skulle betale for det femte rum, som var dyrere end to af de rum, vi faktisk benyttede. Heller ikke da hotellet bekræftede afbestillingen oplyste man os om, at afbestilling ikke var mulig, men bekræftede tværtimod afbestillingen.

Det mener vi er dårlig kundepleje og vi kan derfor ikke anbefale hotellet til andre rejsende.

Overnattede: april 2014, rejste med venner
Tak, MogensCJ
Anmeldt for 25. august 2013

generelt uhjælpsomme og kølige receptionister, især en er meget arrogant og uforskammet.
Hvis man får et rum med vindue er rummet ok, men meget lille.
Morgenmaden er ok, men rummet er ret koldt at sidde i, og det er forbudt at tage sin kaffe med til sit værelse.

• Overnattede: august 2013, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, kopprasmussen
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt for 3. december 2010

Hotellet er en drøm for masochister
Nogle af os kan huske de dæmoniske sovjetiske hostels.
Ja, det er ligesådan, eller endnu værre
Den den blonde fyr i receptionen, som hævder, at være manageren, skulle helt sikkert have haft titlen: "Receptionisten fra helvede".
Her er en ikke-udtømmende liste over andre problemer:
Blandingsbatteriet på bruseren fungerer ikke.
Stikkontakten til barbermaskinen i badeværelset, virker ikke.
Døren mellem de 2 soveværelser i familieværelset manglede, der var kun hængslerne tilbage.
Bøsse-propaganda i receptionen i tilstedeværesle af børn.
Vi fik ikke en babyvugge, selvom vi bestilte en da vi bookede.
Lille, overfyldt morgenmadsrum, uden vinduer.
Ingen elevatorer.
Vindeltrappe, ikke egnet til barnevogne eller til at bære tunge kufferter.
Check-out senest kl. 11.00.
Hotellet er røgfrit.
Man kan ryge udenfor, men der er ingen askebægere, ingen stole, ingen beskyttelse mod vind og vejr, bare åben gade.
Hotellet skulle have heddet: "chok-turistdestination #1 ".
De fleste mennesker forventer meget mere af 3-stjernede hoteller.

Tak, Lotoftravelling
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original