Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.657)
Filtrer anmeldelser
1.657 resultater
Medlemsvurdering
699
693
206
46
13
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
699
693
206
46
13
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.657 anmeldelser
Anmeldt 2. december 2014

Vi bookede 3 nætter i superior værelse på ovennævnte hotel, som skulle være 4-stjernet. Det første værelse, vi fik tildelt, var meget slidt og med meget lidt plads omkring sengen. Fik dog et lidt bedre værelse senere. Beliggenheden er perfekt, men jeg vil ikke anbefale Freys hotel: vælg i stedet et hotel, der ligger tæt på den velfungerende Metro: Freys hotel er ikke et 4-stjernet hotel efter min mening.

  • Overnattede: november 2014, rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Lene K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 19. maj 2014

Freys minder mest om en blanding mellem et slidt jernbanehotel og et hostel med stor gennemgang af gæster på kort visit. I stueetagen findes en slags ølstue med glimrende belgisk øl. I dette mørke lokale serveres morgenmad, som er noget under international
standard.
Værelserne er mørke og små og trænger til en opdatering og bedre rengøring.
Personalet i receptionen er venligt og hjælpsomt. De kender deres by og er i stand til at vise de ikke så turistede steder på bykortet.

  • Overnattede: maj 2014, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Dorthe T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
NinniBLO, Kundansvarig hos Freys Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juni 2014
Google Oversæt

Dear,

Thank you for your feedback at Tripadvisor about Freys Hotel!

We did just finished a small renovation in most of our rooms to give them more light and the look and feel of more classy. We have a few different room categories and I´m really sorry you didnt like the one you booked.
However we are really glad you like our staff and you feel you got help with your questions in our Front Desk.

We would love to serve you another and plaese dont hesitate to contact me if you have any questions or concerns, reservations@freyshotels.com.

Warm Regards,
Ninni Blomberg
Guest Relations

Freys Hotels

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 15. februar 2013

Lille værelse men fin standard, og meget centralt i forhold til Sentralstationen. Eneste minus der er sådan en konstant summen fra varmeanlægget - også selvom varmen er slukket.
God morgenbuffet - og fantastisk room service.

  • Overnattede: januar 2013, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, PMKS
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 1. juli 2011

Hotellet er godt til trods for at lokale standarder er meget gode.
Inkluderet WiFi og morgenmad i hotelprisen.
Værelserne er ikke særlig store, men har 32" LCD-skærm.
Det bedste ved hotellet er, at restauranten neden for trappen bliver til en fantastisk belgisk restaurant om aftenen med mere end 300 slags belgisk øl.
Restauranten tilbyder også belgisk mad af virkelig høj standard.
Restauranten kunne være grund nok til at bo her, men selv hotellet udfylder det formål.
Et godt sted at bo, men uden den der luksusfølelse (som meget få hoteller i Sverige kan tilbyde).

Tak, JojjeIpoh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 19. maj 2011

Så godt, at jeg overvejer at lade det være en hemmelighed, men tag afsted & bo der!
(Og hold dem kørende, indtil næste gang vi har brug for et hotel i Stockholm).
Boede på et superior værelse med balkon i 3 nætter, med børn i alderen 3 & 7 år.
Vi forsøger at undgå de store hotelkæder - foretrækker mere hyggelige værelser, der føles som hjemme, som Freys virkelig gjorde!
Familievenlige point for: på en stille gågade, så ingen trafik lige uden for indgangsområdet, balkon er også sikker for små børn, og ingen glasborde eller andre møbler med skarpe kanter på værelset.
Carena barnesenge der er solide og store nok til en 3-årig (intet behov for ekstra stor seng til vores yngste, og den ældste sov på sovesofaen).
Personalet var venlige og gode til børn & hjalp med at finde mælkefrie produkter til vores laktoseintolerante dreng ved morgenmaden.
Køkkenhjørne med køleskab på værelset var bekvemt til at servere en lille balkon-aftensmad for børnene før sengetid (de dejlige badekåber vil holde kulden ude).
Mor & far kan også nyde balkonen; en cappuccino (fra in-house Belgobaren) & tagudsigt over Stockholm mens man venter på, at børnene falder i søvn, er herved anbefalet!

Tak, Miss_Sophie_N
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com. Se original
Se flere anmeldelser