Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.768)
Filtrer anmeldelser
1.768 resultater
Medlemsvurdering
495
869
327
48
29
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
495
869
327
48
29
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.768 anmeldelser
Anmeldt d. 12. april 2018

Fra vi ankom til vi rejste havde vi kun positive oplevelser.
Personale var sød og hjælpsomme.
Security virker, mit dørkort kunne kun give adgang til stueetagen ved receptionen og den etage, hvor jeg havde værelse, har prøvet om jeg kunne stoppe elevator på anden etage, det kan man bare ikke. Super sikkert.
Min kone efterlod sin taske i baren i over en time, ved en fejl. Taske pung og credit kort lå trygt på en bar stol en time senere, kunne være det var camera der afholdt nogle fra at flytte tasken, kunne dog hævede håbet personalet havde fjernet den da de tømte bordet. Men ingen skade sket.
Vi havde booket 2 værelser for 3 overnatninger, men måtte aflyse den først grundet sygdom hos 3 af os.
Hotellet udviste forståelse og vi betalte kun for de overnatninger vi havde.
Morgenmaden var super. Både for os og vores engelske venner. Så også stor ros for det.
Vi kommer tilbage.

Dato for ophold: marts 2018
Tak, Lars P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sofia I, Shift Leader hos Hotel Birger Jarl, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. april 2018
Google Oversæt

Hej Lars,
Tack för att du har tagit dig tid för att skriva ett omdöme, du har beskrivit allt från säkerheten till frukosten väldigt fint. Vad roligt att höra att du har haft en fin vistelse! Jag hoppas att vi får välkomna dig tillbaka snart igen.
Hälsningar,
Sofia

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. juni 2017 fra mobile enheder

Dette er et rigtig godt hotel, hvis du vil bo centralt i Stockholm uden at bo midt i larmen.
Det er en kort gå tur fra hvor alting sker og her du få din nattero.
Værelsene er ikke luksus men her er hvad man har brug for.
En god seng at sove i, vi boede på #325 som ligger ud til gården, her var stryegbræt og strygejern, føntørrer, kaffe faciliteter samt sæbe , shampoo, balsam og lotion på badeværelset.
Tv og fri wi-fi med andre ord alt man kan forlange.
Morgen maden er meget fin også her mangler der ikke noget.
Vi var glade for at bo her og kommer jeg til Stockholm igen bor jeg gerne her og vil med glæde anbefale det til andre.

Dato for ophold: juni 2017
Rejsetype: Rejste som par
Tak, Pkoch
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Cecilia E, Assisterande Receptions- och Bokningschef hos Hotel Birger Jarl, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2017
Google Oversæt

Hej,
Tack för dina Fina ord - vad kul att höra att du trivdes hos oss!
Vi har många olika typer av rum så om det är något särskilt ni önskar nästa gång - låt oss bara veta det så löser vi det.

Ha en riktigt fin helg så hoppas jag att vi ses snart igen!
Vänligen,
Cecilia Edholm

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. oktober 2016 fra mobile enheder

Fint standart hotel, men uforholdsmæssigt dyrt. Specielt med ekstra udgifter som
270,-kr i døgnet for parkering og 32,-kr for en kop almindelig kaffe i hotellets bar/cafe.
Morgenmadsbuffet super fin! - stort udvalg!
Wi-fi var elendigt!

Dato for ophold: oktober 2016
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Rasmus H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Cecilia E, Assisterande receptions- och bokningschef hos Hotel Birger Jarl, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. januar 2017
Google Oversæt

Hej Rasmus,
Vad tråkigt att din vistelse inte blev så pass bra som vi önskar.
vårt garage är billigaste alternativet per dygn i området, tyvärr är det höga parkeringsavgifter i hela Stockholm pga. höga hyror.
likaså kaffet matchar vi med försäljningsställen i närheten.

Vi hoppas att vi får ha dig som gäst här snart igen!

Önskar dig en fin dag!

Med vänlig hälsning,
Cecilia

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. september 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger godt placeret i Vasastaden tæt på restauranter og tunnelbanen. Service er kompetent, behagelig og hjælpsom. Standard værelserne er lidt små og internet upålideligt, hvis man ikke bor tæt på wifi routeren ude på hotelgangen. Morgen buffeten er lækkert sat op og holder en fin standard.

Dato for ophold: september 2016
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, BjarneM111
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Cecilia E, Assistant Service Team Manager hos Hotel Birger Jarl, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. januar 2017
Google Oversæt

Hej Bjarne,
Vad kul att du trivs hos oss!

Vi hoppas att ha äran att ha dig som en av våra gäster snart igen - varmt välkommen tillbaka!

Mvh,
Cecilia Edholm

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 13. august 2016

Værelsestip: Hvis man er 2 så få 2 senge med selvstændig madrasser. Vælg et værelse ud mod gården og ikke på 6. sal hvor der er en del støj fra ventilation.
Dato for ophold: august 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Cecilia E, Ass. Serviec Team Manager hos Hotel Birger Jarl, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. september 2016
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Se flere anmeldelser