“Kanal tur Stockholm ”

Stockholm Canals
Book på forhånd
23,06 $*
og derover
Stockholm: De kongelige broer og kanalrundfart
nr. 12 af 271 aktiviteter i Stockholm
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 10. november 2017 fra mobile enheder

En tur på Stockholm Canals skal prøves når man nu er i Stockholm.
Vi tog en tur, tror at den hed noget med under broerne. Flot sejltur ca 1 1/2 time.
Man kunne vælge at blive guidet på flere sprog via høretelefoner.
En dejlig oplevelse med historiske hints

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, bennydanmark2015
Filtrér

Anmeldt 13. juli 2017

Vi ( 2 voksne og 2 børn på 3 og 6) tog den "historiske kanalrundfart". Turen tager kun 50 min. og sejler rundt om kungsholmen. Det er en hyggelig lille tur og man får set Stockholm fra vandsiden.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, tkmadsen
Anmeldt 22. juni 2017

Vi tog turen "under Stockholms broer". Kan virkelig anbefales!
Flot tur til en rimelig pris. Man får set rigtig meget og får en god fornemmelse af, hvordan byen ligger.

Dato for oplevelse: juni 2017
Tak, Annette Dall H
Anmeldt 9. marts 2017

Er der mulighed, tager jeg altid en kanalrundfart når jeg kommer til en ny by. Denne her er en af de bedre. Kajerne husene naturen udsigten, det hele er bare godt.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Birgitte L
Anmeldt 28. februar 2017

En tur langs kanalen, er ren nydelse. i april er der meget vand i som bevæger sig med høj fart. Kajakkerne bevæger sig hurtigt forbi.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Finn K

Rejsende, der kiggede på Stockholm Canals, kiggede også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du været i Stockholm Canals? Fortæl om dine oplevelser!