“Hyggelig lille tur”

Stockholm Canals
Book på forhånd
28,75 $*
og derover
Stockholm: De kongelige broer og kanalrundfart
nr. 12 af 271 aktiviteter i Stockholm
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 13. juli 2017

Vi ( 2 voksne og 2 børn på 3 og 6) tog den "historiske kanalrundfart". Turen tager kun 50 min. og sejler rundt om kungsholmen. Det er en hyggelig lille tur og man får set Stockholm fra vandsiden.

Tak, tkmadsen
Filtrér

Anmeldt 22. juni 2017

Vi tog turen "under Stockholms broer". Kan virkelig anbefales!
Flot tur til en rimelig pris. Man får set rigtig meget og får en god fornemmelse af, hvordan byen ligger.

Tak, Annette Dall H
Anmeldt 9. marts 2017

Er der mulighed, tager jeg altid en kanalrundfart når jeg kommer til en ny by. Denne her er en af de bedre. Kajerne husene naturen udsigten, det hele er bare godt.

Tak, Birgitte L
Anmeldt 28. februar 2017

En tur langs kanalen, er ren nydelse. i april er der meget vand i som bevæger sig med høj fart. Kajakkerne bevæger sig hurtigt forbi.

Tak, Finn K
Anmeldt 19. juni 2016

Idet Stockholm jo også er kaldt Nordens Venedig bør man tage, mindst en af alle de ture der bliver udbudt i kanalerne.

Har man god tid, så tag den længste og få det hele med.

1  Tak, Peter H

Rejsende, der kiggede på Stockholm Canals, kiggede også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du været i Stockholm Canals? Fortæl om dine oplevelser!