“Her er det en nydelse for hele familien”
Anmeldelse af Stockholm Canals

Stockholm Canals
Book på forhånd
23,13 $*
og derover
Stockholm: De kongelige broer og kanalrundfart
nr. 12 af 271 aktiviteter i Stockholm
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 13. oktober 2015

Vi havde stor fornøjelse at benytte Canal tours til at få os fragtet fra punkt til ounkt og fra museerne langs kanalerne.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, Tore H
Filtrér

Anmeldt 16. september 2015

Nordens Venedig - det er skønt at sejle rundt i alle Stockholms kanaler og se byen fra "vandsiden" . Skal prøves.

Dato for oplevelse: juni 2015
Tak, Susanne F
Anmeldt 18. august 2014

Det er en meget nem måde at se, mange forskellige ting udefra vandet. Der er mange guidet sprog muligheder og når vejret er fint en rigtig dejlig tur på vandet.

Dato for oplevelse: august 2014
Tak, HardyB758
Anmeldt 19. juli 2014

Vi købte først billet til båd til Djurgården, gik på Vasa museet og tog senere en båd rundt om Djurgården og betalte hver gang. Det kan ikke betale sig, køb et 24 timers kort som gælder til både, museum mv. Tag turen rundt om Djurgården, en smuk og dejlig tur. Husk at booke i god tid i højsæsonen, der er mange turister der vil med på turene.

Dato for oplevelse: juli 2014
Tak, Vejle11
Anmeldt 8. juli 2014 fra mobile enheder

Stockholm er bare billedskøn fra søen... Skal du dertil, så køb en billet til "Hop on, hop off"-turen. 160,- for en voksen og billetten gælder et døgn.

1  Tak, WannabeTravelerDK

Rejsende, der kiggede på Stockholm Canals, kiggede også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du været i Stockholm Canals? Fortæl om dine oplevelser!