“Et rigtig god oplevelse, prøv det.”
Anmeldelse af Stockholm Canals

Stockholm Canals
Book på forhånd
28,80 $*
og derover
Stockholm: De kongelige broer og kanalrundfart
nr. 12 af 271 aktiviteter i Stockholm
Oplysninger om seværdighed
Anmeldt 19. juli 2014

Vi købte først billet til båd til Djurgården, gik på Vasa museet og tog senere en båd rundt om Djurgården og betalte hver gang. Det kan ikke betale sig, køb et 24 timers kort som gælder til både, museum mv. Tag turen rundt om Djurgården, en smuk og dejlig tur. Husk at booke i god tid i højsæsonen, der er mange turister der vil med på turene.

Tak, Vejle11
Filtrér

Anmeldt 8. juli 2014 fra mobile enheder

Stockholm er bare billedskøn fra søen... Skal du dertil, så køb en billet til "Hop on, hop off"-turen. 160,- for en voksen og billetten gælder et døgn.

1  Tak, WannabeTravelerDK
Anmeldt 7. oktober 2013

Kan absolut anbefales. Stockholm er en smuk by der gør sig godt fra en kanalbåd også selvom det er en meget fast koncept

Tak, Trines8000c
Anmeldt 3. september 2013

Start i Østersøen inde i Stockholm havn. Turen gik først ind under en lav bro der fører over til "SKANSEN", derefter rundt om Skansen videre gennem den indre skærgård. Forbi museet, der rummer en af de mere tragiske historier fra den svenske flåde. Krigsskibet Gustav Vasa, der sank nogle ganske få hundrede meter fra sit udgangspunkt på vej ud i Østersøen. Skibet var ganske enkelt bygget forkert, med forkert balance. Ca. 700 svenske søfolk omkom. Museet er absolut et besøg værd. Turen fortsatte i den indre skærgård indtil vi kom til "SLUSSEN" hvor vi sejlede igennem en sluse, der gik ind i ferskvandet i søen "Mälaren" Sveriges 3. største sø. Her passerede vi Gamla Stan og det berømte STADSHUS med "3 kronor" på spiret af tårnet. Som vores guide berettede. De 3 kroner repræsenterede de 3 kongeriger Norge, Sverige og Skåne, der jo engang ver en del af Danmark men så vidt jeg ved ikke har været et selvstændigt , kongerige????? Turen fortsatte med flot udsigt til både højre og venstre Nortälje og Sörtälje senere igen tilbage gennem slusen. Turen varede godt 1½ time og vejret var fantastisk. Stockholm er en fantastisk smuk by på land såvel som fra søsiden. Kan stærkt anbefales.

2  Tak, Eschlut
Anmeldt 19. maj 2012

Hop på en båd og nyd Stockholm fra vandsiden. Det er let og med en 2 dages billet kan du meget let komme rundt til de mest besøgte steder. Tag først i rundfart og benyt så hop på og -af funktionen. De indtalte informationer blev både lærerige og nyttige.

9  Tak, lisbetter

Rejsende, der kiggede på Stockholm Canals, kiggede også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du været i Stockholm Canals? Fortæl om dine oplevelser!