Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (898)
Filtrer anmeldelser
898 resultater
Medlemsvurdering
401
306
95
61
35
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
401
306
95
61
35
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 898 anmeldelser
Anmeldt 4. oktober 2017 fra mobile enheder

Dette meget historiske og centralt placeret hotel har jeg altid sat pris på. Men, men de har de sidste par år fuldstændig negligeret betydningen af ankomst, smil, dialog og service...Jeg har boet på hotellet mere end 50 gange og de er helt uvidende og tydelig vis helt uinteresseret i at tilbyde en form for dialog og tilsikring af optimale forhold - herunder værelse, hvor jeg faktisk har prøvet dem alle! Nå, men gå i den interessante bar eller prøv deres Asien cuisine, som levere en standard som hotellet ikke gør længere...blev denne gang nærmest placeret i “skammekrogen” af et værelse!!!

Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Bangsgaard_London
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Malin S, Receptionschef hos Berns Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. oktober 2017
Google Oversæt

Hej Morten,

Det var verkligen tråkigt att höra att du inte är nöjd med din vistelse hos oss!
All feedback är varmt välkommet så vi kan förbättra vår service här på Berns Hotel.
Vi tar till oss av din feedback och jag kommer att ta det vidare med mitt team.

Jag hoppas att vi får chans att välkomna dig tillbaka och visa vad vi går för! Du fick mitt visitkort när du checkade ut så kontakta mig vid nästa bokning ska vi ordna något fint för dig. Jag hoppas även att den kompensation du fick vid utcheck var ett litet plåster på såren.

Allt gott!

Malin

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 8. maj 2017

Super service. Altid venlige. Tog sig tid til at forklare, hvis man havde spørgsmål. Anbefalede restauranter og man kunne komme ind på disco/bar med VIP armbånd, som man fik gratis. Fik os ind til brunch, selvom vi ikke havde bestilt.

Overnattede: maj 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, chila2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Malin S, Receptionschef hos Berns Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. maj 2017
Google Oversæt

Hej Chila,

Vi blir så glada av att höra att du haft en härlig upplevelse hos oss:)

Både på hotellet och i Berns Asiatiska.

Vi hoppas på att välkomna tillbaka dig snart igen!

Vänliga hälsningar,
Malin

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 9. juni 2016 fra mobile enheder

Ifbm.event boede jeg på Berns
Og må sige at det med sit historiske præg er en fantastisk oplevelse at bo her.
Super service af hele teamet, der yder det bedste du måtte ønske.
Morgen maden er noget der skal ses og smages, god kaffe og et enormt udvalg der bestemt ikke får dig til at gå sulten fra bordet

Overnattede: juni 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kevema
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alessandra Z, Chef hos Berns Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. juli 2016
Google Oversæt

Hej Kevema,

Tack för ditt fina omdöme. Berns är så mycket mer än bara ett hotell och jag är glad att du fått uppleva det.

Vi hoppas på att få ha dig här igen!

Med vänliga hälsingar
Fatima

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 3. marts 2016

Dejligt hotel, meget centralt beliggende. Super service og venligt personale.
Skønne værelser - noget ukurante men hyggelige. Desværre noget støj fra arrangementer fredag og lørdag. Skøn restaurant samt morgenmadsrestaurant. Absolut anbefaling - har anvendt hotellet flere gange og kommer tilbage til samme hotel.

  • Overnattede: marts 2016, rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, Jan V
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alessandra Z, Chef hos Berns Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. april 2016
Google Oversæt

Hej Jan,

Tack för omdömet!

Vi blir så glada av att höra dina fina ord!

Vi är otroligt stolta över vår fantastiska produkt, vi är ju så mycket mer än ett hotell! Med våra två restauranger, två nattklubbar och flertalet barer kan vi erbjuda våra gäster en upplevelse utöver det vanliga. Men som du nämner kan detta komma att medföra ljudstörning. Kontakta oss direkt på reservations@berns.se så ser vi till att du vid ditt nästa besök får ett tyst rum långt från musiken. Som plåster på såren bjuder vi gärna er på frukost vid ert nästa besök.

Varmt välkomna tillbaka till oss på Berns!

Varma hälsningar,
Alessandra
Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 2. oktober 2015 fra mobile enheder

når man bor på hotellet og gå i baren bliver Man bliver smidt ud af baren ved af en eller anden tilfældig vagt, der synes man ser for fuld ud, så lad vær at gå ind i baren og tro man skal have en drink. det er et party hotel. og man bliver behandlet som en på 18 år, det er den dårligste opførsel jeg har oplevet på noget hotel hele verden

Overnattede: oktober 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Claus A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Alessandra Z, Chef hos Berns Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. oktober 2015
Google Oversæt

Dear Claus.
Thank you for taking the time to write a review about us. I am sorry to read of your experience at our bar. Our hotel guests are always VIP guests at the night club but it is nonetheless, the guards‘ duty to follow Swedish regulations on alcohol consumption. If you have felt unfairly treated by any of our guards it we would appreciated if you contacted us directly so we can look into the matter.

Kindest regards,
Alessandra Zannin

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser