Åben i dag: 08.30 - 18.00

fra 27,27 US$
fra 83,80 US$
fra 37,13 US$
Anmeldt d. 13. maj 2022 fra mobile enheder

Fortællingen og et krigsskib der blev fejlkonstrueret og sank på jomfrurejsen i 1628. Et moderne og ambitiøst museum med oplysninger til hele familien - historien fortælles af skibsgrisen på tegnefilm til de mindste og ingeniørarbejdet ved hævningen samt de arkæologiske udfordringer på udførlige modeller og plancher for de voksne. Alle faser sf selve skibets historie og det omgivende samfund i datiden er beskrevet.
Alle rådgivere og bygherrer bør se dette museum - navnlig efterspillet ved retssagen om ansvar!

Dato for oplevelse: maj 2022
Tak, wibramb
Anmeldt d. 21. april 2022

Var meget positiv overrasket! Virkelig en god og spændende udstilling. Uden tvivl et besøg værd. Vi var alle dybt imponeret.

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, Kim G
Anmeldt d. 7. november 2021 fra mobile enheder

Super underholdende museum. Vi fik flere timer til at gå der, og havde egentligt ikke regnet med at det var noget for os. De har lavet en fin og detaljeret gennemgang af skibets historie, forlis, retssag og bjærgning. Enkelte steder er der gentagelser, men alt ialt bliver man klogere på en spændende historie.

Dato for oplevelse: november 2021
Tak, veronse1
Anmeldt d. 20. oktober 2021 fra mobile enheder

Meget fascinerende og smukt museum, hvor det pragtfulde skib og dets detaljer og historie kan tilegnes i forskellig detaljegrad alt efter lyst og behov.

Dato for oplevelse: oktober 2021
Tak, 224gustavh
Anmeldt d. 30. september 2020 fra mobile enheder

Brug et par timer på denne oplevelse som er i sær klasse. Gå på opdagelse på alle syv etager, og gå til sidst i biografen

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, Henrik Groth N