Åben i dag: 08.30 - 18.00

fra 27,27 US$
fra 83,80 US$
fra 37,13 US$
Anmeldt d. 30. september 2020 fra mobile enheder

Brug et par timer på denne oplevelse som er i sær klasse. Gå på opdagelse på alle syv etager, og gå til sidst i biografen

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, Henrik Groth N
Anmeldt d. 29. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig en utrolig historie og smukt velbevaret skib. Masser af gode historier. Dog lidt forvirrende at finde rundt og hvor man skal starte og slutte. Men et absolut must i Stockholm!

Dato for oplevelse: september 2020
2  Tak, 543charlotteg
Anmeldt d. 26. maj 2020

Rigtig spændende oplevelser at læse om vasaskibet. Dog ganske mørkt inde på museet. pris mæssigt ikke så farligt

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Oscar-Denmark
Anmeldt d. 16. februar 2020

Super museum. Skibet er vanvittigt velbevaret. Guiden var virkelig god (og gratis). Masser af plads på trods af mange mennesker. Gode "aktiviteter" og ganske god restaurant.

Dato for oplevelse: oktober 2019
2  Tak, L276DNsimonb
Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Enormt undervurderet! Det er så spændende og storslået at få historien om det store skib. Der er spændende udstillinger og en god film. Det kan varmt anbefales! Jeg er virkelig imponeret!

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Benedizzle