Åben i dag: 10.00 - 17.00

fra 74,09 $
fra 155,41 $
fra 140,00 $
Anmeldt d. 26. maj 2020

Rigtig spændende oplevelser at læse om vasaskibet. Dog ganske mørkt inde på museet. pris mæssigt ikke så farligt

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Oscar-Denmark
Anmeldt d. 16. februar 2020

Super museum. Skibet er vanvittigt velbevaret. Guiden var virkelig god (og gratis). Masser af plads på trods af mange mennesker. Gode "aktiviteter" og ganske god restaurant.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, L276DNsimonb
Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Enormt undervurderet! Det er så spændende og storslået at få historien om det store skib. Der er spændende udstillinger og en god film. Det kan varmt anbefales! Jeg er virkelig imponeret!

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, Benedizzle
Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

fantastisk at se et så gammelt et skib, i så en god stand. meget større end man tror, rigtig mane gode informationer på stedet om hvordan de fik det op af vandet.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 607jimj
Anmeldt d. 1. januar 2020 fra mobile enheder

Flot bevaret skib og massere af muligheder for historier og fortællinger. Rummet var en anelse kold, da skibet skal have bestemt temperatur.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Maria F