Åben i dag: 10.00 - 17.00

25 anmeldelser
fra 25,00 $
fra 68,10 $
Anmeldt d. 27. juni 2016

Rigtigt fint museeum. Mange gode forklarende plancher (både på svensk og engelsk).
Mulighed for en audioguide på egen telefon.

Tak, lars768
Anmeldt d. 19. juni 2016

Velopbygget museum hvor man kan bruge mange timer på at gå i detaljer. Der er guided rundvisning, men man kan også fint gå på egen hånd.

Tak, Peter H
Anmeldt d. 6. juni 2016 fra mobile enheder

Det var tredie gang, jeg besøgte Vasamuseet og også denne gang fandt jeg det meget interessant. Skibet i sig selv er flot og imponerende. Der er en del andet på udstillingen, der relaterer sig til skibet, og fortæller om historien, byggeriet, hvordan man levede etc. Det er også interessant at se, hvordan skibet blev hævet fra havbunden, og hvordan restaureringen foretages.

Tak, BelindaWK
Anmeldt d. 1. juni 2016 fra mobile enheder

Intet mindre end en fantastisk oplevelse. Historien er her præsenteret på bedste vis med den ægte varer på den ene side og mange slags tilgang til skibet på den anden. Vil til enhver tid sige at dette museum bør udforskes.

Dato for oplevelse: juli 2015
Tak, jeppesens
Anmeldt d. 18. maj 2016

Vi var på besøg og var meget imponerede over museet, som er rigtig godt indrettet med spændende udstillinger om alt om Vasa skibet alt imens man kommer både rundt om skibet og ser det fra forskellige højder og vinkler. Det kan bestemt anbefales at tage forbi når man er i Stockholm.

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Karina V