Anmeldt 28. april 2016

Fantastisk weekend ophold på Grand. De sætter standarden, og der er styr på gæster og service. En super oplevelse med en god nærhed til dejlige restauranter. Desuden et helt fantastisk spa område. Vi kommer helt sikkert igen.

• Overnattede: april 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med The Leading Hotels of the World
Tak, UlrichH9
Anmeldt 22. april 2016

Jeg havde fornøjelse, af hotellet i godt et døgns tid på en solrig dag i april måned.

Hotellet er et smukt og velholdt hotel, det er et udpræget luksushotel og der er ikke sparet på noget nogen steder hverken udstyr eller folk.

Det var en virkelig nydelse !

Værelsestip: Sæt lidt ekstra tid af til at nyde det skønne hotel
  • Overnattede: april 2016, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Travelingbusiness99
Anmeldt 30. januar 2015 fra mobile enheder

Meget "grand" hotel, proffesionel service, imødekommende og hjælpesomt personale. Perfekt beliggenhed med gåafstand til det meste. Helt klart et besøg værd. Værelserne er lidt gammeldags og bærer præg af mange år på bagen.

• Overnattede: januar 2015
Tak, Julie M
Anmeldt 23. december 2013

Gennemført lækkert hotel, med et utroligt højt serviceniveau. Værelset var ganske fint, uden at være spektakulært, omend sengen er den bedste hotelseng vi har prøvet til dato.
Restauranterne på hotellet er virkelig gode, og kan anbefales til alle dagens måltider.
Spaen er yderst luksuriøs og afslappende, og sætter prikken over i'et på et hotelophold der i forvejen kun får roser med herfra.
Bestemt vores nye foretrukne hotel i Stockholm.

• Overnattede: november 2013, rejste som par
1  Tak, MalteVidebaek
Anmeldt 20. december 2012

Vi havde fornøjelsen af at overnatte 2 nætter på Grand Hotel i Stockholm med vores 2 børn.
Hotellen er en oplevelse i beliggenhed og lækkert interiør og værelser.

Da vi ankom sent om aftenen valgte vi Room Service og til børnenes store begejstring blev maden serveret på en vogn og med smukke sølvkupler henover (for at holde på varmen) og aldrig har vi oplevet burgers og kødboller serveret så fint - super oplevelse og god smag.

Selve hotellet er af høj kvalitet og service niveauet er højt samtidigt med at beliggenheden er fint i forhold til at være turist i byen.

Desuden anbefales at der minimum en gang prøves at tage den store morgenmads buffet i restauranten (der også er populær for mange der ikke bor på hotellet).

• Overnattede: januar 2012, rejste med familie
1  Tak, Teddy_Denmark