Google
fra 41,34 $
fra 23,83 $
fra 73,71 $
Anmeldt d. 30. juni 2016

Blot det at gå i Gamla stan og betragte de gamle velholdte bygninger er en dejlig oplevelse.
Godt nok er der mange turister, men edt kan bydelen på Slotsholmen sagtens bære.
Her er en overflod af gode restauranter. Men vær i god tid for at være sikker på at få plads.

Tak, 414janb
Anmeldt d. 26. juni 2016

En charmerende bydel i Stockholm med mange små turistbutikker, cafeer og spiserestauranter. Mange smalle bygader og fantastiske bygninger, som er mange år gamle. Var også heldige at få vagtskiftet med ved slottet. En flot parade med heste og fodfolk til marchmusik, samt efterfølgende musik på slotspladsen.

Tak, 19sallyr
Anmeldt d. 19. juni 2016

En rigtig hyggelig bykerne med masser af originale huse, små smalle gader og kvalitetsrestauranter.

Prisniveauet er ca. 30% højere end i resten af byen, men det er det faktisk værd.

Tak, Peter H
Anmeldt d. 17. juni 2016

For mig er det den smukkeste del af byen. Alle de gamle huse og de brostensbelagte gader. Ja der er mange små turiskbutikker på nogle af gaderne, men der er også liv og dejlige pladser, pubber og restaurenter, paladset og udsigt til rådhuset.
Jeg boede i området, og det vil jeg klart anbefale - fri for trafikstøj, og musikken stoppede kl 00.

Tak, Benjamin_Soerensen
Anmeldt d. 6. juni 2016

På vores krydstogt besøgte vi Stockholm og fik en dejlig spadseretur i den gamle bydel, hvor vi også spiste frokost. Dejlige butikker med lækre svenske produkter

Dato for oplevelse: maj 2016
Tak, Kirsten H