“Velbesøgt og velsmagendende”

Køkkener: Svensk
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Norrmalm
Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Denne besøgte lille restaurant er bestemt et besøg værd - vil anbefale at reservere bord!
Vi var der en lørdag hvor alt var booket. Søde og venligere tjenere, som kom med vin anbefalinger til maden. Menu kort er småt men godt og maden smagte ret så lækkert - kan anbefale torsken!
Kommer gerne igen :)

Tak, Carina J

Anmeldt 14. august 2017

Meget veltilberedte forretter og hovedretter kombineret med god betjening.
Vi overvejer at komme igen i overmorgen (sidste aften i Stockholm)
Rigtig god pris i forhold til kvalitet

Tak, HumleJ
Anmeldt 10. december 2016 fra mobile enheder

Jeg var på forretningsrejse, boede på Sheraton og skulle finde et sted i nærheden, hvor maden var god! Anmeldelserne på Tripadvisor var rigtigt gode og min oplevelse stemte overens med disse. Dejlig veltillavet mad i en hyggelig restaurant med god betjening!

Tak, Karsten G
Anmeldt 8. juli 2016 fra mobile enheder

Dette sted får min varmeste anbefaling, da stedet var hyggeligt og maden fortræffelig. Vi måtte vente en time på bord en fredag aften, så reserver hellere på forhånd.

Tak, Anna J
Anmeldt 18. juni 2016 fra mobile enheder

Vi havde ikke reserveret, men fik alligevel et bord til 3 mandag aften. God betjening, lækker mad, overkommelig pris.

Tak, catpipeslash

Rejsende, der kiggede på Bistro Bestick, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Bistro Bestick? Fortæl om dine oplevelser!