“Rigtig fint sted med lækker”
Anmeldelse af Slingerbulten

nr. 48 af 3.326 Restauranter i Stockholm
Køkkener: Svensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen

Rigtig fint sted med lækker mad. Vi fik laksen og meatballs til hovedretter og det smagte rigtig godt og der var rigeligt med mad. Der var en del ting på drinks kortet de ikke havde, desværre.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 543charlotteg

Anmeldt 4. oktober 2019

Ikke verdens største menukort, men til gengæld hurtig og imødekommende betjening. Priserne er rimelige.

Dato for besøg: september 2019
Tak, iaw2015
MarkSzmerdt, Manager hos Slingerbulten, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. oktober 2019

ja menuen er ikke særlig stor, vi har 6 forretter, 11 hovedretter og 3 desserter ... vi vil gerne holde det enkelt, så hver ret tilberedes til perfektion fra de fineste og friskeste ingredienser, så du kan nyde det!

Anmeldt 11. juli 2019 fra mobile enheder

Var her en lidt halvkølig aften i juli.
Sad udenfor og fik fiskesuppe og en beefsteak begge dele fremragende.
God betjening også udendørs og til sidst stod folk i kø for at få plads.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Jesper N
MarkSzmerdt, Manager hos Slingerbulten, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2019

tak så meget jesper for den store anmeldelse, jeg er glad for at høre, du havde en stor oplevelse, håber at se dig igen snart!

Anmeldt 20. oktober 2017

Dejlig hverdagsmad, mørt og saftigt kød, super venlig betjening. Meget hyggelig restaurant i Gamla Stan.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, Birgitte Z
Anmeldt 27. maj 2017 fra mobile enheder

Var på kursus med mit arbejde og endte med at spise her den ene aften. Rigtig lækre svenske kødboller, som vi blev meget positivt overraskede over.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Annesophie T

Rejsende, der kiggede på Slingerbulten, kiggede også på

Stockholm, Stockholm
Stockholm, Stockholm

Har du været i Slingerbulten? Fortæl om dine oplevelser!