“En god restaurant med god stemning.”
Anmeldelse af Marten Trotzig

Prisklasse: 18 US$ - 62 US$
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen

God restaurant med god og hurtig betjening
Lækker mad vi spiste fisk kan anbefales
Rigtig hyggeligt med en god stemning

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Mads W

Anmeldt 29. september 2021

Vi genbesøgte denne restaurant i Gamla Stan og fik vort tidligere indtryk bekræftet. Her får man GOD MAD! Jeg fik en yderst velsmagende torskeryg. Vi valgte husets vin - og den er OK. Betjeningen af de to tilstedeværende tjenere var helt efter bogen. God dessert. Priserne er bestemt rimeligt, når man tager kvaliteten i betragtning. Vi kommer gerne igen en tredje gang!!

Dato for besøg: september 2021
1  Tak, SteenJA
Anmeldt 15. september 2018

Fik den dårligste betjening jeg kan huske. Tjeneren tog imod vores bestilling uden at skrive noget ned og det fik følger. Ventede meget længe på det hele og da vi fik vores cocktail´s væltede tjeneren noget ned over min kone og sagde bare: "no problem". Derefter kom de med vores hovedret, som så måtte ud i køkkenet igen. Havde glemt vores forret. Drikkevarer var endnu ikke kommet. Efter forretten gik der lang tid inden hovedretten så endelig kom, men den blev serveret uden bestik og uden at vores drikkevarer var kommet. Da vi så fik regningen, var der skrevet både citrontærter, espresso og 2 kopper kaffe på regningen, som vi ikke havde fået. Næste regning var heller ikke korrekt. Maden var gennemgående meget middelmådig. Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse.

Dato for besøg: september 2018
Tak, jensk598
Anmeldt 5. april 2018

Kom tilfældigt forbi ved frokost/lunchtid, så det blev stedet. Vi valgte to fiskeretter. Jeg selv fik en meget skøn laks med et godt glas hvidvin. Også desserten var lækker.
Betjeningen meget venlig og effektiv Prisen rimelig i forhold til kvaliteten.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, 60yarsofage
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Sætter aldrig vores ben i den restaurant mere. Bestilte aspargessuppe - fik en tallerken med noget hvidt ubestemmeligt, som aldrig havde set en asparges. Det eneste der var i suppen var olie der flød ovenpå og lidt hakket soltørret tomat. Smagte ikke af noget som helst! Under al kritik til 199 sv kr? Tjeneren påtrængende.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, Passenger755550

Rejsende, der kiggede på Marten Trotzig, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Marten Trotzig? Fortæl om dine oplevelser!