235 $
170 $
214 $
Sheraton.com
  • Restaurant
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
130 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 152 $ pr. overnatning.

Berns Hotel(Stockholm)
173 $
  • Restaurant
Hilton Stockholm Slussen(Stockholm)(Meget for pengene!)
174 $
143 $
Hilton
Besparelsesbesked! 41 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 41 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 243 $ pr. overnatning.

Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
122 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 144 $ pr. overnatning.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 04/08
151 $
112 $
Besparelsesbesked! 18 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 18 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 137 $ pr. overnatning.

Clarion Collection Tapto(Stockholm)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 05/08
131 $
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 156 $ pr. overnatning.

Freys Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
155 $
132 $
  • Morgenmad inkluderet
Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
90 $
Besparelsesbesked! 36 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 36 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 140 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 18. november 2015

Hyggeligt hotel, med utrolig smuk udsigt. Der mangler et spa, massage eller lign luksus behandling. Minder om nogle af de skønne hoteller man kan finde i Båstad det syd vestlige sverige.

Nu boede jeg på 3. sal i den anden bygning, utroligt lille værelse, men hyggeligt. Virkelig god service hele døgnet og maden var over middel.

Det ligger 12-15 min. gang fra nogle gode restauranter

En anden gang vil jeg nok bo lidt tættere på centrum, men kunne godt fine på at komme tilbage igen

Ville give dem 3 1/2 stjerne men det kan jeg ikke så jeg vil hellere runde op til 4. Over middel.

Værelsestip: Vælg helt klart et værelse med udsigt
  • Overnattede: november 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Maria J
Anmeldt for 21. juli 2015 fra mobile enheder

Det mest charmerede hotel jeg har boet på.

Min kone og jeg besøgte Stockholm i sommeren og det var bare dejligt at lidt uden for byen i dejlige naturskønne omgivelser og alligevel lige i gåafstand til centrum og gammel staden.

Man kan også tage færgen, men det kan ikke betale sig. Med ventetid kan du gå ligeså hurtigt.

Besøg også moderna museet, som ligger lige ved side af.

Overnattede: juli 2015, rejste som par
Tak, SteenRanders
Anmeldt for 16. maj 2015 fra mobile enheder

Vi boede fem nætter i et standardværelse med udsigt til vandet. Det var et lille, men dejligt værelse oppe under taget. Fantastisk udsigt, også selvom der var kommet blade på træerne. Skeppsholmen er en hyggelig ø, og der er bycykler til rådighed lige ved siden af hotellet.
Morgenmaden er fremragende, og vi sad der længe hver morgen.

Overnattede: maj 2015, rejste som par
Tak, Erik B
Anmeldt for 28. april 2014

Dette er et dejligt hotel omend en anelse tilbagelænet. Kan ikke forstå hvorledes dette hotel kan være rated det næstbedste i Stockholm. Men det er nok også et sted, man skal have ind under huden for at værdsætte. Det er relativt unge mennesker i 20'erne, som driver reception og restaurant på en almindelig hverdag og det fungerer. Men jeg kan ikke få øje på den virkelige klasse.

• Overnattede: april 2014, rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Lars1437
Anmeldt for 12. november 2013

Dejlige værelser specielt i stueplan. Morgenmaden super men derudover var menukortet fint - men lidt kedelig.. Smukt og fredeligt område tæt på centrum.. Rar betjening og hjælpsomhed fra personale. Havde problemer med internet forbindelsen. Ingen mulighed for at lave te og kaffe på værelset, så roomservice prisen på 94 skr for en lille kande te tog lidt af glæden. Selvbetjening for udeserveringen på den skønne terrasse er lidt underlig for så fint et sted.

Værelsestip: Stueplan mod vand er de bedste værelser, da der er skråvægge på 1 sal
  • Overnattede: november 2013, rejste som par
Tak, 64sanne