Anmeldt d. 18. november 2015

Hyggeligt hotel, med utrolig smuk udsigt. Der mangler et spa, massage eller lign luksus behandling. Minder om nogle af de skønne hoteller man kan finde i Båstad det syd vestlige sverige.

Nu boede jeg på 3. sal i den anden bygning, utroligt lille værelse, men hyggeligt. Virkelig god service hele døgnet og maden var over middel.

Det ligger 12-15 min. gang fra nogle gode restauranter

En anden gang vil jeg nok bo lidt tættere på centrum, men kunne godt fine på at komme tilbage igen

Ville give dem 3 1/2 stjerne men det kan jeg ikke så jeg vil hellere runde op til 4. Over middel.

Værelsestip: Vælg helt klart et værelse med udsigt
Dato for ophold: november 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, MariaChristinaRJ
Anmeldt d. 21. juli 2015 fra mobile enheder

Det mest charmerede hotel jeg har boet på.

Min kone og jeg besøgte Stockholm i sommeren og det var bare dejligt at lidt uden for byen i dejlige naturskønne omgivelser og alligevel lige i gåafstand til centrum og gammel staden.

Man kan også tage færgen, men det kan ikke betale sig. Med ventetid kan du gå ligeså hurtigt.

Besøg også moderna museet, som ligger lige ved side af.

Dato for ophold: juli 2015
Tak, SteenRanders
Anmeldt d. 16. maj 2015 fra mobile enheder

Vi boede fem nætter i et standardværelse med udsigt til vandet. Det var et lille, men dejligt værelse oppe under taget. Fantastisk udsigt, også selvom der var kommet blade på træerne. Skeppsholmen er en hyggelig ø, og der er bycykler til rådighed lige ved siden af hotellet.
Morgenmaden er fremragende, og vi sad der længe hver morgen.

Dato for ophold: maj 2015
Tak, Erik B
Anmeldt d. 28. april 2014

Dette er et dejligt hotel omend en anelse tilbagelænet. Kan ikke forstå hvorledes dette hotel kan være rated det næstbedste i Stockholm. Men det er nok også et sted, man skal have ind under huden for at værdsætte. Det er relativt unge mennesker i 20'erne, som driver reception og restaurant på en almindelig hverdag og det fungerer. Men jeg kan ikke få øje på den virkelige klasse.

Dato for ophold: april 2014
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Lars1437
Anmeldt d. 12. november 2013

Dejlige værelser specielt i stueplan. Morgenmaden super men derudover var menukortet fint - men lidt kedelig.. Smukt og fredeligt område tæt på centrum.. Rar betjening og hjælpsomhed fra personale. Havde problemer med internet forbindelsen. Ingen mulighed for at lave te og kaffe på værelset, så roomservice prisen på 94 skr for en lille kande te tog lidt af glæden. Selvbetjening for udeserveringen på den skønne terrasse er lidt underlig for så fint et sted.

Værelsestip: Stueplan mod vand er de bedste værelser, da der er skråvægge på 1 sal
Dato for ophold: november 2013
Tak, 64sanne