“Frokost”
Anmeldelse af Paganini

Paganini
Reservér med
Paganini er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 141 af 3.513 Restauranter i Stockholm
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Kvarter: Gamla Stan og Riddarholmen
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Absolut velsmagende mad. Hele familie var fornøjet og tilfredse med den mad de fik. Pæne optioner og yderst rimelig til prisen.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Lisette Due N

Anmeldt 18. april 2018 fra mobile enheder

Virkelig god service og dejlig mad. Nogle dejlige lokaler, der var rent og pænt. Priserne var attraktive.

Dato for besøg: april 2018
Tak, resbro76
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant med en varm, imødekommende atmosfære.
Restauranten var fyldt og der var alligevel overskud til en kvik bemærkning.
Man sidder tæt i den hyggelige restaurant men det betyder ikke noget - musikken spilles i et passende niveau og der er en god energi.
Vi fik pasta og risotto samt tiramisu og chokoladetrøffel - virkelig veltilberedt.
Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, charterlotte
Anmeldt 23. juli 2017

Dejlig restaurent med stor søgning. Bestil bord på forhånd. Betjeningen er meget venlig, og maden kommer hurtig. Vi fik kokkens antipasti 1/2 portion til 2 personer, super forret.
Oxefillet med grønsager og pasta med kylling ( 3 stykker ) 1 portion is med 3 kugler.
Hertil en god flaske rødvin ( 650,- Skr ) og en flaske vand. I alt 1600,- Skr.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, mrtorbenkjer
Anmeldt 5. juni 2017 fra mobile enheder

Besøgte Paganini lørdag den 4. juni. Vi nød to retter hver, og hvilken nydelse, smag gennemført oplevelse. Italiensk, når det er bedst, og til en absolut fair pris. We'll be back! 5 sterner!

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Christiansen1966

Rejsende, der kiggede på Paganini, kiggede også på

Stockholm, Stockholm

Har du været i Paganini? Fortæl om dine oplevelser!