Anmeldt d. 2. april 2018 fra mobile enheder

Jeg boede på dette hotel en weekend i marts. Jeg var særligt glad for indretningen på værelserne og hotellet generelt. Morgenmaden var bestemt også en af de bedre, jeg længe har oplevet. I baren fik vi lækre cocktails og personalet var venligt og imødekommende. Næste gange jeg besøger Stockholm, skal jeg helt sikkert bo her!

Dato for ophold: marts 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mariannet693
Anmeldt d. 18. februar 2018 fra mobile enheder

Haymarket er pænt indrettet. Mit lille, billige værelse var rigtig nydeligt, og sengen var skøn. Det virker som om hotellet er forholdsvis nyistandsat inkl badeværelser. Beliggenheden er dejlig central midt i Stockholm.
Morgenmaden serveres i restaurant Paul og er velassorteret med noget til alle, også allergikere.
Baren Americain og cafeen Gretas, begge i stueetagen, er med til at give hotellet en livlig men gennemført og hyggelig vibe.

Dato for ophold: februar 2018
Rejsetype: Rejste alene
Tak, MaHin80
Anmeldt d. 28. januar 2018

Scandic Heymarket er et dejligt hotel midt i byen, tæt på alt og med en atmosfære samt et personale som er helt i top.
Jeg komer helt sikkert tilbage, når jeg skal til Stockholm næste gang, såvel business som privat.

Dato for ophold: januar 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, Noerbjerg
Anmeldt d. 16. november 2017

Værelserne er meget små, ligesom gym. Wifi virker godt. Morgenmaden er super. Der er gode muligheder for middag og bar på hotellet. Ligger meget centralt i Stockholm og i gå afstand fra det meste. Overraskende nok er der faktisk et pænt højt aktivitetsniveau i baren, selv på en hverdag.

Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jesper G
Anmeldt d. 7. november 2017

Smukt hotel med helt unik indretning og stil - rigtig god beliggenhed i forhold til både indkøb og
atraktioner. Kan anbefaldes både til weekendtur med familien og til shoppetur med veninderne.
Rigtig god morgenbuffet.

Dato for ophold: november 2017