Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
141 $
Radisson Blu
  • Pool
Story Hotel Signalfabriken(Stockholm)(Meget for pengene!)
108 $
103 $
Hotels.com
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 120 $ pr. overnatning.

Clarion Hotel Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
147 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 167 $ pr. overnatning.

Hotel Skeppsholmen(Stockholm)
403 $
271 $
  • Morgenmad inkluderet
Courtyard by Marriott Stockholm Kungsholmen(Stockholm)(Meget for pengene!)
168 $
158 $
  • Restaurant
Hotel Birger Jarl(Stockholm)(Meget for pengene!)
147 $
81 $
Hotel Birger Jarl
Besparelsesbesked! 15 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 15 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 95 $ pr. overnatning.

Hotel C Stockholm(Stockholm)(Meget for pengene!)
152 $
  • Morgenmad inkluderet
Freys Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
178 $
128 $
  • Morgenmad inkluderet
Radisson Blu Waterfront Hotel(Stockholm)(Meget for pengene!)
202 $
159 $
200 $
176 $
HotelsClick
Anmeldt for 28. januar 2018

Scandic Heymarket er et dejligt hotel midt i byen, tæt på alt og med en atmosfære samt et personale som er helt i top.
Jeg komer helt sikkert tilbage, når jeg skal til Stockholm næste gang, såvel business som privat.

• Overnattede: januar 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, Noerbjerg
Anmeldt for 16. november 2017

Værelserne er meget små, ligesom gym. Wifi virker godt. Morgenmaden er super. Der er gode muligheder for middag og bar på hotellet. Ligger meget centralt i Stockholm og i gå afstand fra det meste. Overraskende nok er der faktisk et pænt højt aktivitetsniveau i baren, selv på en hverdag.

• Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jesper G
Anmeldt for 7. november 2017

Smukt hotel med helt unik indretning og stil - rigtig god beliggenhed i forhold til både indkøb og
atraktioner. Kan anbefaldes både til weekendtur med familien og til shoppetur med veninderne.
Rigtig god morgenbuffet.

• Overnattede: november 2017, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, E629KZannem
Anmeldt for 21. september 2017

Tæt på gågaden og tæt på t-banen - godt værelse (men ikke så stort) - fin morgenmad - men altså især den perfekte beliggenhed til at opleve en af Europas skønneste byer. God service - men jo et kæmpehotel så der kan være lidt ventetid.

Værelsestip: Nogle værelser er uden vinduer
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Kuhfuss61
Anmeldt for 29. august 2017 fra mobile enheder

Gammel bygning og nyt hotel. Alt er super lækkert, men en af de bedste beliggenheder i Stockholm centrum. Jeg boede på et værelse med rigtig god plads på 3 sal. Baren var godt besøgt selv på en mandag.

Overnattede: august 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Thomas H