Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline172 $
Tripadvisor172 $
eDreams
Agoda.com172 $
Travelocity
Anmeldt d. 31. maj 2016 fra mobile enheder

Super beliggenhed midt på stortorvet i byens centrum. Værelserne har en god standard. Rigtig dejlig morgenmads buffet. Kaffe og frugt gratis tilrådighed hele dagen. Parkering i kælderen til 195 kroner. Vi vil bestemt vælge dette hotel når vi atter kommer til Kalmar

Dato for ophold: maj 2016
Tak, BjarneM111
Anmeldt d. 28. maj 2016

Hotellets placering på Stortorget kan ikke blive bedre. Den udendørs terrasse er hyggelig, og køber du drikkevarer i happy hour er de meget billige. Morgenmaden er særdeles god og omfangsrig. Hele dagen er der gratis kaffe og te i lobbyen, hvor der er mange hyggelige siddepladser samt bøger og aviser til fri afbenyttelse. Vi skulle bo 2 nætter og var uheldige at få et mørkt værelse, hvor flere ting ikke fungerede. Men intet problem. Det kompetente og servicemindede personale sørgede for et andet og helt perfekt værelse. Vi kommer gerne tilbage.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Mia M
Anmeldt d. 19. februar 2016 fra mobile enheder

Hotellet ligger godt midt i byen tæt på det hele. Det er hyggeligt, og man føler sig godt taget imod. Personalet er venligt og meget imødekommende. Vi havde hund med, og de sørgede for, at vi fik et sted at spise, hvor vi kunne have hunden med os.

Dato for ophold: februar 2016
Tak, lisebonielsen
Anmeldt d. 24. november 2015

Man føler sig hensat til begyndelsen af det 20. århundrede. Massive træpaneler og masser af hygge. Restauranten, der er udformet som en gårdhave, fungerer fint og vil nok være endnu bedre om sommeren. Receptionen er venlig og kompetent, og værelset er størelsesmessigt i underkanten, men rent og pænt.
I tilknytning til receptionen er der en " engelsk " pub, der serverer lette retter og en velskænket fadøl.

Dato for ophold: januar 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kofax01
Anmeldt d. 15. oktober 2015

Hotellet ligger ideelt for et besøg i Kalmar, midt på torvet i en gammel bygning fyldt med atmosfære. Værelserne er pæne om end lidt små når man er fire på et værelse. Morgenmadsrestauranten er lys og luftig og der er et stort udvalg. Man kan også sidde og drikke gratis te og kaffe i lobbyen, der er nydelig i gammel hotelstil.
Når det ikke bliver en højere karakter skyldes det forskellige ting. Da sovesofaen blev trukket ud lå der godt med nullermænd bagved. En toiletrulleholder og en lyskontakt faldt af, når man rørte ved dem. Madrasserne var utroligt bløde og helt uden støtte. Der manglede lys på trappen den ene aften. Fornøjelsen af det åbne område man kunne sidde i blev til dels ødelagt ved en larmende ismaskine, og morgenmaden, der ellers havde et stort udvalg havde kedeligt bake-off brød, de kogte æg var konsekvent kolde, når de kom ind (må have ventet i køkkenet?) og røræggen var en slags undertilberedt æggemasse liggende i store mængder vand som en æggesuppe. Det tyder på manglende omhu i køkkenet, for æg er ikke så svære at tilberede.
Alt i alt er jeg ikke utilfreds, men heller ikke glad nok til at bestille samme hotel igen.

Dato for ophold: oktober 2015
Tak, Nordboen