“Virkelig en oplevelse”
Anmeldelse af Pinchos

Pinchos
nr. 57 af 893 Restauranter i Malmø
Anmeldt 6. november 2017 fra mobile enheder

Sjov og ny måde at bestille og spise på! Det er meget lækre retter og lækre drinks. Stemningen er så fed!

Tak, Karina E

Anmeldt 18. oktober 2017

Lækre drinks, super mad og rigtig god service minded betjening.
Vi prøvede mange retter ca 5 til hver og alt var godt.

Tak, Lisbet K
Anmeldt 14. september 2017 fra mobile enheder

Super underholdende restaurant.
Dejligt at opleve noget anderledes så som bestillingen.
Vi hyggede med ca. forskellige Tapas og øl.
Tjenerne holdt hele tiden øje med om der skulle afhentes tallerkner med mere.
Kan varmt anbefale dette sted og det er absolut ikke sidste gang jeg er der.
Næste gang bliver med familien.
MVH
John Djurskov

Tak, 3xDjurskov
Anmeldt 26. februar 2017

Konceptet med appmaden var fremragendesøde tjenere, masser af overskud til at snakke med gæsternestemningen var dejlig, mange mennesker men fuld styr på alt fra personalets sidetopoplevelse

Tak, Henny L
Anmeldt 20. oktober 2016 fra mobile enheder

Hvor var det bare godt og utroligt velsmagende. Og sjovt at kunne bestille hver for sig og i eget tempo. Vi fik en kode til bordet og så gik vi ellers på jagt i det store menukort på vores IPhones Pling, din mad er klar; pling, din drikkelse er klar og pling, mere mad Vi har aldrig prøvet noget lignende Vi kommer igen, selvom der er godt en times kørsel. Tak for en sjov oplevelse. Vi (3 voksne) kom af med 1.132,- svenske kroner og vi var propmætte!

Tak, Tine A

Rejsende, der kiggede på Pinchos, kiggede også på

Har du været i Pinchos? Fortæl om dine oplevelser!