“Fremragende mad og god service”
Anmeldelse af Carnivore Steak House

Carnivore Steak House
Reservér med
Carnivore Steak House er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 8 af 947 Restauranter i Malmø

Rigtig god oplevelse. Hyggelig atmosfære, rigtig god mad og service. Bliver vores nye stamsted. Kan helt klart anbefale Carnivore

Tak, Mahtab B

Anmeldt for 10. juni 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet lørdag d 9/6-18. Vi ankom lidt før tid. Og fik hurtigt henvis vores bord.(Vi havde booket, bord i forvejen)
Tjeneren var smadder sød og meget hjælpsom. Vi bestilte hver en bøf, dertil var der fri salat bar, pommefritter, og rødvinssovs.
Bøffen var stegt som vi ønskede, og smagen fantastisk.
Der til fik vi, en fantastisk rødvin.
Vi bestilte to forskellige desserter. Begge meget velsmagende.
Prisen er bestemt også hver og nævne.. super mad til prisen.
Vi kommer igen, næste gang vi besøger Malmø.
Mvh TSJ & MS

Tak, Tina J
Anmeldt for 7. maj 2018

Vi havde ikke bestilt bord og det var kun et bord til to ledig så vi var heldige. Fantastisk service fra vi kom til vi gik. Bøffer i alle varianter og en vældig frisk salatbar som var inkl i prisen. Alt var fantastisk og kan varm anbefales. Ikke dyrt, men husk å bestil bord.

Tak, ingridrosstad
Anmeldt for 29. marts 2018 fra mobile enheder

Vores første besøg på restaurant Carnivore, havde set de var godt placeret på TripAdvisor ( 4 ud af 903 ) , vi fik en 300 g. Oxfilet og en kyllingefilet. Bøffen var meget mør og saftig og perfekt medium rare som bestilt, kylling var også lækkert saftigt og veltilberedt, dog skal sovsene ikke havde den store ros, bearnaise var helt kold og var mere en kold bearnaise smør, pebersovsen var lidt tam i smagen og virkede fabrikslavet, fin salat buffet og lækkert hvidløgsbrød , prisen var ok for den oplevelse vi fik, kunne dog godt have haft lidt friske kogte grønsager til kødet, betjeningen var perfekt, søde og opmærksomme

Tak, Helleogjan
Anmeldt for 26. marts 2018 fra mobile enheder

God, hurtig og venlig betjening.

Sagt meget enkelt.
De bøffer de laver her er simpelthen nogle at de beste.
Alt tilbehør er med i prisen.

Og prisen er på ingen måde ublu.

2  Tak, RMO_BLL

Rejsende, der kiggede på Carnivore Steak House, kiggede også på

Har du været i Carnivore Steak House? Fortæl om dine oplevelser!