“Fandt restaurant på TripAdvisor og blev IKKE skuffet!”
Anmeldelse af Lemongrass

Lemongrass
nr. 28 af 959 Restauranter i Malmø
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk, Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 3. oktober 2017 fra mobile enheder

Virkelig dejlig mad. Det gik måske lidt for hurtigt med serveringen, men alt smagte fantastisk. Vi tog den store tastermenu til Sek. 430. Kan varmt anbefales. Hyggeligt sted med mange gæster.

Tak, Storm2650

Anmeldt 15. maj 2017

Vi valgte restaurantens tasting menu bestående af fire forretter, to hovedretter og en dessert. Alt var lækkert tilberedt og smukt anrettet. Dertil var betjeningen virkelig sød og opmærksom.

1  Tak, Anne-Mette T
Anmeldt 19. marts 2017

Vi havde heldigvis bestilt bord med besked om at bordet var vores i 2 timer, da der var travlt. Og det var der. Mange mennesker fik serveret både mad og drinks men alt forløb i et flot tempo, og maden var henrivende god. Vi fik en tasting menu, som tog også igennem 7 retter i passende størrelse. Der var så mange interessante og lækre smagsoplevelser. Ja, bordene står tæt, men det ødelægger ikke stemningen. Tjenerne er hurtige og søde. Vil klart anbefale stedet og komme forbi en anden gang.

Tak, Anne P
Anmeldt 19. februar 2017 fra mobile enheder

Det eneste minus er at bordene står tæt.
Men ellers er restauranten gennemført og med god akustik.
Maden er super god og alt hvad vi fik var rigtig god kvalitet.
Jeg kan kun anbefale Lemongrass.

Tak, Billekop
Anmeldt 23. december 2016 fra mobile enheder

Mange mennesker men fuld styr over serveringen. Maden var fantastisk vi fik deres tasting menu, der i smag, udseende og kvalitet lever fuldt op til pris og niveau.
Kan absolut anbefales

Tak, Henrik L

Rejsende, der kiggede på Lemongrass, kiggede også på

Har du været i Lemongrass? Fortæl om dine oplevelser!