“Maden og kun maden trækker besøget op!”
Anmeldelse af La Roche Vin & Tapas

La Roche Vin & Tapas
nr. 37 af 968 Restauranter i Malmø
Køkkener: Fisk og skaldyr, Spansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Frokost, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 6. august 2021

Vi havde bestilt bord til os og da vi ankommer til restauranten går der 3 tjenere forbi os før der er en som henvender sig til os. Vi bliver anvist til bord klos op af baren for enden. Bordet er ikke rent eller klar til at man skulle side og spise der. Vi får menukort på svensk men da svensk ikke lige er vores stærke side og vi gerne vil være sikker på hvad vi bestiller ville vi gerne havde et engelsk menukort. Jeg fanger en tjener med øjnene og smiler og signalere vil du ikke lige komme. Han ruller med øjnene og kommer ned og vi spørg pænt om vi kan få kortet på engelsk. Dem for vi klasket ned på bordet.
Vi bestiller drinks, 8 tapas til deling samt en flaske vin. Maden kommer sådan lidt på forskellige tidspunkter. Vi skal selv be dem om at tage glas med så der er plads på bordet. Og igen maden bliver bare nærmest kastet ned på bordet.
Maden er fantastisk og trækker alt op. Så hvis du kan leve med dårlig service og sidde et skod sted selvom du har booket bord nærmest en uge før. Så tag derhen. Prisen er rigtig fin taget i betragtning at det er lækkert og ordenligt mad.

Tak, Cecillie_Bonde

Anmeldt 19. oktober 2020 fra mobile enheder

Det er en super hyggelig restaurant som laver super lækker Tapas. Der er pæn variation og retterne er bare generelt gode.

På kortet anbefales mindst 2 Tapas pr person. Det er for lidt. 7-8 tapas til 2 vil jeg anse som mere realistisk. Det gør det til en pris i den lidt højere ende i Malmø.... 12-1500 for et par alt efter vin.

Til gengæld synes jeg, det er pengene værd. Det er virkeligt lækkert

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, ErlingDanmark
Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Her får du den lækreste tapas der findes. Vi var der 2 par og fik bord i den hyggelige gårdhave. Der er så mange lækre retter at vælge imellem, og man kan så tydeligt smage at der bruges gode råvarer. Absolut et must try

2  Tak, Morten P
Anmeldt 21. januar 2020

Gode tapasretter, og god og hurtig betjening. Restauranten ligger godt. Pladsen indenfor er lidt klemt, men ok. Priserne er også rimelige.

1  Tak, Explorer723578
Anmeldt 2. november 2019 fra mobile enheder

Vi spiste lækker tapas til aftensmad. Vi fik 8 forskellige tapas, både kolde og varme. Maden kom hurtigt og smagte lækkert.

SelvSelvom Der var fuld hus, og servicen var god

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, michaelnK8654XI

Rejsende, der kiggede på La Roche Vin & Tapas, kiggede også på

Har du været i La Roche Vin & Tapas? Fortæl om dine oplevelser!