“Jeg og min familie besøge”

Jensens Bøfhus Malmø City
nr. 764 af 954 Restauranter i Malmø
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: I snart 30 år har vores restauranter dannet rammerne om store og små begivenhederne. Hvert år besøger flere end 4 millioner vores restauranter i Danmark, Sverige og Norge. Hos Jensens Bøfhus er vi tossede med traditioner – på den gode måde. For mange familier og venner er Jensens Bøfhus i sig selv blevet en tradition. Det er vi stolte af, og det værner vi om. Vi glæder os til at se dig på en af vores restauranter.

Jeg og min familie besøge Jensens i håb om at få et ok måltid mad hurtigt og børne venligt. Vi havde ingen store forventninger ifht maden. Dybt skuffende.

Bøffen var sej og havde en underlig marmorering der gjorde den svær at skære igennem. Min kones burger var en flad oplevelse. Min søns nuggets så ud som noget fra Lidl. Og ikke mindst min salat tallerken var halv vissen. Og det gjorde det ikke bedre at dressingen kom i en plastik forpakning.

Da jeg spurgte tjeneren om hvilken en bøf han kunne anbefale, sagde han undskyldende at han ikke spiser så meget kød. Fair nok, men derfor kan man jo godt vide lidt om menuen?

Da vi skulle betale, virkede deres kort betaling ikke. da vi ikke havde nogen kontanter, spurgte vi hvad vi så skulle gøre. Ingen forslag fra tjenerne, der rådvildt så på hinanden. Restauranten problem, var pludselig blevet vores problem.

Til sidst var der en flink tjener der tilbød at vi kunne Swishe hende og så ville hun betale senere.

Det er eneste positive vi kan sige om de 35 minutter vi tilbragt på Jensens Bøfhus, var den bagte kartoffel, der smagte ok.

Tak, 165mickc
Jensens-Bofhus, Markedsføring hos Jensens Bøfhus Malmø City, svarede på denne anmeldelseSvarede i går

Hej 165mickc.
Jeg beklager meget, at I havde denne oplevelse på vores restaurant, og at I blev dybt skuffede.
Vi vil gerne se yderligere ind i sagen, og du er derfor meget velkommen til at sende din anmeldelse, dato og restaurant for besøg samt det betalte beløb til info@jensens.com, så vil vi se på det.
Rigtig god dag ☀️De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 27. december 2019 fra mobile enheder

Et virkelig positivt besøg. Hyggelig atmosfære. God betjening.
Maden kom ok hurtigt og som bestilt. Kød tilberedt som vi ønskede det. Vi kommer gerne igen :-)
I kunne godt informere om at man kan få flere kartofler og sovs uden beregning.

Dato for besøg: december 2019
Tak, runek496
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Malmø City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. januar 2020

Hej Rune
Mange tak for den fine anbefaling.
Blot til info: Det står i vores menukort, at der er kartofler og sovs ad libitum

Anmeldt 26. december 2019 fra mobile enheder

Udemærket til prisen. Fik 3 frokost menuer og kødet var fint og betjeningen var tilfredsstillende. Der mangler lidt hygge.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 554larsb

Hej Lars
Tak for din anmeldelse

Anmeldt 24. august 2019 fra mobile enheder

Vi var 5 inde og spise, og der blev valgt forskellige ting. Der var ingen af retterne, der var noget at råbe hurra for. Synes ikke det er pengene værd, kan ikke anbefales.

Dato for besøg: august 2019
Tak, W36LPbriano
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Malmø City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2019

Hej W36LPbriano
Det er selvfølgelig beklageligt, at dit besøg hos os ikke kunne leve op til dine forventninger. Jeg har derfor noteret din feedback - så tak for den.

Anmeldt 23. august 2019

det er kedeligt og smagsløst det vi fik serveret til frokost. Det var ikke varmt mad vi fik og det var kedeligt kød og slet ikke mørt som det er lovet. Kommer ikke igen

Dato for besøg: august 2019
Tak, Helle P

Hej Helle
Jeg beklager, at maden ikke var som ønsket. Sådan skal det naturligvis ikke være, og jeg har derfor noteret din feedback - så mange tak for den.

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Malmø City, kiggede også på

Har du været i Jensens Bøfhus Malmø City? Fortæl om dine oplevelser!