“ualmindeligt skønt sted både ude og inde.”
Anmeldelse af Epicuré Re Gustavo

Epicuré Re Gustavo
nr. 75 af 924 Restauranter i Malmø
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt for 20. august 2017

Vi sad udenfor om eftermiddagen og nød en Aperole Spritz (den bedste i Malmø helt sikkert, da vi i nogle år har smagt denne flere steder i Malmø, men vender tilbage til denne restauran).i Betjening ualmindelig høflig, imødekommende, venlig, charmerende, humoristisk trods stor travlhed. Betjeningen god til at få gæsterne til at føle sig hørt, set og forstået og serverer mad og drikkevarer, som er det gourmet.
Vender tilbage igen. Kan anbefale dette sted.

Tak, lisbeth65241

Anmeldt for 6. august 2017 fra mobile enheder

Fik bord en lørdag aften, mange mennesker men service var alligevel upåklagelig. Jeg valgte Saltimbocca til 189 kr. Dertil en udmærket primotivo rødvin. Som forret kan jeg anbefale okse carpaccio.

Tak, Bjarne M
Anmeldt for 19. juni 2017

Meget venlig betjening på denne hyggelige restaurant med en fin beliggenhed og god udsigt. Maden er rimelig i pris og en udemærket kvalitet.

Tak, sjfotodotdk
Anmeldt for 19. juli 2016 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg besluttede sent på aftenen at spise på restauranten, men fandt et bord udenfor på den ellers tætpakkede restaurant. Menukortet hænger på væggen, så man skal hen til indgangen til restauranten for at se menuen ( lidt træls i min optik, men smart at spare papir, og skåne miljøet, i denne forbindelse)...

Maden var omtrent 35 min om at komme og min ret var halvkold. Jeg havde bestilt Polpette (spaghetti med kødboller) og bad om ny omgang, hvilket jeg fik ca 15 min senere.
Maden smagte godt!
Min kærestes ret, gnocchi, var dog slet ikke mættende nok, trods god smag, hvilket også var i den skuffende ende.

Tjeneren tilbød kaffe på huset som kompensation for det lunkne måltid.

1  Tak, Anne-Mette K
Anmeldt for 15. oktober 2015 fra mobile enheder

Hyggelig restaurant, venligt personale og god mad. Meget velsmagende og flot mad. Lille og godt besøgt. Super - anbefales.

Tak, Claus M

Rejsende, der kiggede på Epicuré Re Gustavo, kiggede også på

Malmø, Skåne

Har du været i Epicuré Re Gustavo? Fortæl om dine oplevelser!