“Ikke pengene værd. Vi kom”
Anmeldelse af Snapphane

Snapphane
Reservér bord
Bookatable
nr. 133 af 970 Restauranter i Malmø
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Ikke pengene værd. Vi kom kl. 20.30 og bestilte 7 retters menu og vinmenu. Vinen blev kastet i glassene ( flasken hvilende på glassene nå der skulle hældes op), og maden serveret så hurtigt at vi flere gange kommenterede det. Vi var ude af restauranten igen kl. 22.30. (7 retter og 7 glas vin på 2 timer). Vi følte virkelig, at personalet bare skulle af med os, for at skynde sig hjem, hvilke igen blev bekræftet af, at vi selv skulle finde vores tøj på bøjlerne da der intet personale var( de var gået ud bagved) og så stod vi der alene i en restaurant uden personale og kunne sige “tak for i aften” til os selv.
Den første ret var helt til grin. Det var en lille kugle ( diameter på 2 cm) af revet saltindtaget selleri. Brødet blev ikke suppleret op, da brødbakken var tom, så mulighed for at spise sig mæt var heller ikke tilstede. Pinligt pinligt ved slet ikke om man tør prøve af restauranterne i samme familie.

2  Tak, carinafatumm

Anmeldt 14. december 2019

Har aldrig fået så dårlig betjening. Vi have bestilt bord til kl 20 og fik først bord kl 21.
Regeringen inkl en flaske mineralvand som vi ikke havde bestilt. Den blev fratrukket som kompensation!!!

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, sophinek
Anmeldt 18. november 2019

Ringe service. Vi ankom kl 20, og blev hurtig taget imod, dog måtte vi selv bede om noget at drikke til at starte med, derudover gik der 45 min før vi fik første ret. (vi skulle igenne, 7 retter) Der er kun 1 tjener på til alle gæsterne og han serverede også gæster UDEN for resturanten, hotellet ved siden af. Der gik min grænse. Man kan ikke "tage sig af" sine gæster, hvis man også skla servere vin ved siden af. Da vi fik 1 glas vin, havde tjeneren ikke engang tid til at forklare hvad for en vin det er, og da min kæreste selv er i resurations branchen var dette for meget for os. Til den pris, skal service være i orden og der skal være tid til at snakke om vinene. Det endte med vi gik efter 1 servering. da var kl 21 og vi var hamre sultne og skulle ud og finde et andet sted.

1  Tak, Ornstrup
Anmeldt 9. november 2019 fra mobile enheder

Ingen ventetid. Hurtig betjening. Retterne kom tilpas hurtigt efter hinanden. Lækker mad. Vi havde dog bedt om chefs table men det kunne vi ikke få idag. Chefs table kan anbefales!

Tak, Myklein
Anmeldt 4. november 2019

Maden var dejlig, men 45 min mellem hver ret er alt for lang tid. Det var som om de havde glemt os flere gange i løbet af aftenen. Desserten måtte vi selv sige til tjeneren vi gerne vil have. Vi blev på intet tidspunkt tilbudt at få fyldt vores vinglas op igen - her skulle vi selv henvende os til tjeneren, som de fleste gange undgik øjenkontakt med os.Vi havde booket bord kl. 19.00 og kom først derfra kl. 23.30.

Tak, Maria J

Rejsende, der kiggede på Snapphane, kiggede også på

Har du været i Snapphane? Fortæl om dine oplevelser!