“Den bedste pizza!”

Ciao
nr. 73 af 945 Restauranter i Malmø
Køkkener: Italiensk
Anmeldt for 12. marts 2018 fra mobile enheder

Når man virkelig har lyst til en god pizza, så skal det efter min smag være en med en sprød bund, ikke for oliet, friske råvarer og god smag! Og det formår Ciao - og ikke til en særlig dyr penge! 200kr for to pizza’er til at tage med hjem som par er jo helt perfekt - fordi det er kvalitet.
Prisen er lidt billigere, når man tager dem med end hvis man spiser dem på stedet, hvilket er et koncept jeg synes om.

Jeg kan ligeså godt indrømme, at jeg (og min bedre halvdel) efterhånden har spist en del af deres pizzaer - for de er utroligt smagfulde og gode!

Tak, Sofie H

Anmeldt for 6. juni 2017 fra mobile enheder

Prisen var meget rimelig for den kvalitet af mad. Bestemt et sted der er et besøg værd, særligt hvis man er træt af det traditionelle café mad der serveres de fleste steder.

Tak, Stefan L
Anmeldt for 1. april 2017

Hyggeligt kælderlokale og venlig betjening. Her er ikke noget menu kort, men en tavle som angiver denne dags retter. Maden var lækker og autentisk.

Tak, Davidsen2015
Anmeldt for 5. februar 2017 fra mobile enheder

Vi spiste aftensmad på Ciao, som er en lille hyggelig italiensk restaurant. Der var god stemning, tjeneren sød og hjælpsom.
Vi fik begge deres pastaretter og en pizza. Især pastaretterne var gode og kan anbefales.
Og så var vi overrasker over at det ikke var særlig dyrt i forhold til kvaliteten.
Vi vil helt sikkert komme igen.

Tak, Camilla G
Anmeldt for 20. november 2016

På shoppetur til Malmø blev der tid til frokost, og valget på Ciao var tilfældigt. Vi fik en venlig modtagelse. Menukortet er beskeden, pizza og hjemmelavet pasta. Vi valgte en pizza med skinke og pasta med oksekød. Begge retter var meget smagfulde. Pris, kvalitet og service passer rigtig god sammen.

Tak, pederroskilde

Rejsende, der kiggede på Ciao, kiggede også på

Har du været i Ciao? Fortæl om dine oplevelser!