“Autentisk, populært og uprætentiøst”

Laziza - a taste of Lebanon
Reservér med
Laziza - a taste of Lebanon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 17 af 966 Restauranter i Malmø
Køkkener: Libanesisk
Spisemuligheder: Morgenmad
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 27. april 2018 fra mobile enheder

Virkelig lækker buffet med mange forskellige specialiteter fra Libanon. Jeg fik smagt det meste og alt var aldeles vellavet. Kokkene kan deres kram!

Tak, jeulje

Anmeldt 12. februar 2018

Denne restaurant er klart et besøg værd til frokost, som er det eneste tidspunkt de har åbent. Det kan forekomme lidt “kantineagtigt”, fordi man får udleveret en bakke med en tallerken, og selv tager bestik m.v. Men der er en meget fin stemning og god plads.Frokosten er en buffet med virkelig veltillavede og varierede mellemøstlige retter. Der er både kolde og varme retter. Vi betalte 500,- sv. Kr. for 2 voksne og tre børn, og det var virkeligt billigt kvaliteten taget i betragtning.

Tak, nataljalindberg
Anmeldt 17. september 2017 fra mobile enheder

75 danske kr for stor buffet inklusiv vand og kaffe. Kun åbent til frokost. Vi var der en fredag, hvor der var fuldt hus :)
Kan Klart anbefales herfra !

Tak, Cille-Bille U
Anmeldt 11. februar 2017

Delikat brunch buffet med mange forskellige retter og noget for enhver smag. Personalet er meget venlige og sørger hele tiden for at buffeten er indbydende og frisk. Både varme og kolde retter var veltillavede. Dessertbuffet med lækre små hapser. Absolut et besøg værd

Tak, 410mariannep
Anmeldt 12. november 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt, hjerteligt personale, frisk og lækker mad. Malmøs bedste falafel. Man bager sine egne vafler. Anbefales absolut

Tak, Sarah K

Rejsende, der kiggede på Laziza - a taste of Lebanon, kiggede også på

Har du været i Laziza - a taste of Lebanon? Fortæl om dine oplevelser!