“Delikat brunch”

Laziza - a taste of Lebanon
Reservér med
Laziza - a taste of Lebanon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 16 af 959 Restauranter i Malmø
Køkkener: Libanesisk
Spisemuligheder: Morgenmad
Spisemuligheder: Morgenmad
Anmeldt 11. februar 2017

Delikat brunch buffet med mange forskellige retter og noget for enhver smag. Personalet er meget venlige og sørger hele tiden for at buffeten er indbydende og frisk. Både varme og kolde retter var veltillavede. Dessertbuffet med lækre små hapser. Absolut et besøg værd

Tak, Marianne P

Anmeldt 12. november 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt, hjerteligt personale, frisk og lækker mad. Malmøs bedste falafel. Man bager sine egne vafler. Anbefales absolut

Tak, Sarah K
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi fik spist lunch-buffé. God mad, god service og venlige personale. Anbefaler stedet hvis du vil have en hurtig og god oplevelse i hjertet af Malmø.

Tak, Bilal N
Anmeldt 25. marts 2016

Gæstede Laziza til brunch buffé i Påsken. Der var rigtigt mange retter at vælge imellem, både varme og kolde. Og et væld af desserter inkl. vafler og god kaffe. Maden var meget indbydende anrettet, og der blev hele tiden fyldt op og holdt rent. Servicen var super god. Venlige og effektive tjenere, der sørgede for at rydde af. Rigtig god oplevelse for kun 139 SEK. Vi kommer helt sikkert snart igen.

Tak, Mia M
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

Dejlig brunch til en meget rimelig pris på 139 kroner. Stort udvalg på buffet og lækkert udvalg af desserter. Vi kommer gerne igen.

Tak, BjarneM111

Rejsende, der kiggede på Laziza - a taste of Lebanon, kiggede også på

Har du været i Laziza - a taste of Lebanon? Fortæl om dine oplevelser!