Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
Expedia.com
157 $
Se tilbud
Priceline
146 $
Se tilbud
ScandicHotels.com157 $
Hotels.com157 $
Trip.com158 $
Vis 18 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.690)
Filtrer anmeldelser
1.690 resultater
Medlemsvurdering
686
682
219
70
33
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
686
682
219
70
33
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 1.690 anmeldelser
Anmeldt d. 30. juli 2021 fra mobile enheder

Vi manglede en “skraber” på badeværelset, da gulvet blev ret vådt efter bad.
Det havde været rart, hvis hotellet havde gratis kort over Malmø, så det var lettere at finde rundt i byen, finde seværdigheder, indkøbsmuligheder m.m.
Værelset var pænt og rent, omend lidt trist (svarede ikke helt til billederne, vi havde set inden), men vi havde en flot udsigt over byen fra 5. etage. Jeg savnede, at man kunne åbne et vindue for at få lidt frisk luft ind.
Sengene (vi havde to enkeltsenge) var fantastiske; Store og bløde.
Personalet var søde og venlige.
Morgenmaden var virkelig lækker, og der var noget for enhver smag. Dog skulle man bestille tid og havde kun 1/2 time (sikkert pga. Corona og afstand), og det var lige i underkanten, i forhold til at der var så meget mad og drikke, man gerne ville smage, så der var ikke rigtig tid til at nyde morgenmaden og hygge imens.
Alt i alt havde vi et dejligt ophold på Scandic Triangeln og vil med glæde vende tilbage en anden gang.

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Lenesie
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sofie Kroon, Gästservice/reception hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden
Google Oversæt

Dear Lenesie,

Thank you for choosing Scandic Triangeln and for your feedback. We appreciate it very much!

We have always free maps and we can always help out with tourist information about Malmö. I will share your comments with our team about your experience with us. Welcome back in Malmö and at Scandic Triangeln.

Best regards,

Ana
Team Triangeln

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 16. juli 2021

Dato for ophold: juli 2021
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Sofie Kroon, Guest Services / Front Office hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2021
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 11. juli 2021

Engang en Hilton perle midt i Malmø, nu et træt og slidt Scandic Hotel.
Hotellet ligger perfekt, 12 min. gang fra Centralen eller 2 min. fra Triangeln st.
Rec., lobby, lounge og restaurant området er pænt, om eftermiddagen er der en fin bar. God Champagne og kolde øl, super venlig betjening.
Værelserne samt gange er triste og nedslidte, det hele trænger til en kærlig hånd.
Boede på værelse 1212, vidunderlig udsigt over centrum.
Pæn morgenmad, der er noget for alle vil jeg mene.
Det bedste ved dette hotel er deres service, især Front personalet er fantastiske.
Gæsten er i centrum, alt kan mere eller mindre lade sig gøre.
De gør og giver enormt meget til deres gæster.
Personalen i morgenmadsrestauranten på 2 sal er også på, super venlig og hurtig service. Også tid til en lille snak, selvom der var mange gæster.
Gør lidt ved værelserne og jeg kommer med glæde igen.

Værelsestip: Højt op giver en fantastisk udsigt, værelser med lige nr. vender mod centrum.
Dato for ophold: juli 2021
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, Flemming Allan H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sofie Kroon, Gästservice/reception hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2021
Google Oversæt

Hej Flemming!
Tack för din feedback, den betyder mycket för oss!
Det verkar som du haft en fin vistelse och vi kommer absolut att ta dina önskemål vidare.
Jag lovar att sprida din feedback till all personal.
Varmt välkommen tillbaka till oss på Triangeln:)

Med vänlig hälsning,
Sofie

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 21. oktober 2020

Dato for ophold: oktober 2020
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Sofie Kroon, Gästservice/reception hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. oktober 2020
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 15. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi er kommet her gennem 10 år, men må efterhånden sige at hotellet er ved at være ret så nedslidt. Udefra ligner det en forladt bygning, jeg forstår ikke hvorfor man ikke får renset facaden, så den ser ren og indbydende ud. Vi bor nu på 6 sal, vinduerne er så beskidte at vi sørge for de ikke kommer med på eventuelle billeder. Sengen er helt slidt , ligger nærmest i et hul i midten. Gulvtæpperne bærer osse tydeligt præg af rigtig mange år på bagen. Det er som om scandic bare lader det hele forfalde. Har ellers været meget glad for at komme her gennem mange år, men nu finder vi noget andet i Malmø , til vores kommende besøg.

Dato for ophold: oktober 2020
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, 121hellej
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sofie Kroon, Gästservice/reception hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. oktober 2020
Google Oversæt

Hej Helle,
Tack för din feedback den betyder mycket för oss!
Jag beklagar att ni inte fick den hotellvistelse som ni förväntat er.Vi försöker hela tiden ta hand om vårt hotell på bästa sätt och vi kommer faktist ha fönsterputning nu i oktober. Du får gärna maila direkt till receptionen på triangeln@scandichotels.com så vi kan följa upp mer angående er vistelse. Ni får gärna hänvisa till mig Sofie Kroon som är Front Office Manager. Det är viktigt för oss vad våra gäster tycker och vårt mål är såklart att alla får en bra vistelse hos oss.
Med vänlig hälsning,
Sofie Kroon

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser