Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.595)
Filtrer anmeldelser
1.595 resultater
Medlemsvurdering
640
646
213
67
29
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
640
646
213
67
29
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 1.595 anmeldelser
Anmeldt d. 27. december 2019

Havde en dejlig oplevelse på scandic, dog koldt på værelset ellers alt i top. Man skal kunne skrue op og ned for varmen, kan man ikke. Dejlig mirgenbuffet, alt hvad maven begærer. Alt i alt sublim oplevelse.

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, Agger123
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elisabeth_Persson, Chef hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. december 2019
Google Oversæt

Hej!
Tack för din feedback!
Vi ska kolla upp temperaturen på rummen.
Härligt att ni hade en God Jul hos oss på Triangeln, välkomna tillbaka:)

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. december 2019

Personalet var søde og maden OK. Vi blev overtalt til at købe en opgradering. Første nat måtte vi sove fuldt påklædt da værelset var ekstremt koldt. Dagen efter fik vi mulighed for at flytte værelse eller få en lille elektrisk varmeblæser. Det var nærmest som at være på et hotel i den tredje verden! Det var ellers vores andet besøg men desværre nok det sidste :(

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Dreamer787887
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elisabeth_Persson, Chef hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2019
Google Oversæt

Hej!
Jag beklagar ni inte fick det rum som ni förväntade er.
Det glädjer mig att ni fick bra serice och att maten smakade bra.
Varmt välkommen tillbaka till Scandic Triangeln!

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. december 2019

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Elisabeth_Persson, Chef hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2019
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 17. november 2019

Alt omkring hoteldelen var fint. Check-in, værelse og comfort var perfekt. I restauranten fik vi den ene dårlige oplevelse efter den anden. Ved ankomst fredag købte vi en cola, som vi fik skrevet på regning til vores værelse. Da vi kom op på værelset ringede en ung dame fra restauranten og sagde, at der var sket en fejl og colaen skulle betales. Tog elevatoren ned og betalte med det samme. 4 timer efter (kl. 22) ringede en meget bestemt ung mand og sagde, at jeg straks skulle henvende mig i restauranten og betale for en cola. Jeg fortalte at jeg havde betalt 4 timer tidligere, og blev mødt med mistro og skulle give en beskrivelse af kvinden jeg havde afregnet med. Meget grænseoverskridende og ubehagelig oplevelse. Ved ankomst fredag havde vi bestilt bord i restauranten lørdag kl. 19. Vi henvendte os ved skranken. Man fandt vores reservation og vi fik anvist et bord. Så brød helvede løs. En anden tjener ankom og sagde at dette bord var reserveret, til et andet selskab. De to tjenere gik til skranken og vi blev efterladt midt i restauranten, imens de skændtes højlydt om reservationerne. En tredje tjener kom hen til os efter 5 minutter og beklagede, at de desværre ikke havde plads til os. Tilbage på værelset, overtøj på og ud i byen og finde en restaurant, der havde plads. Meget dårlig og ubehagelig oplevelse. Hotellet vil vi gerne besøge igen, men restauranten og baren er no go i al fremtid. Mellem 8:30-10:00 skal man IKKE spise morgenmad. Fantastisk hårdtarbejdende personale, der ikke har en jordisk chance for at følge med mængden af gæster.

Værelsestip: Som altid. Jo højere oppe, jo bedre.
Dato for ophold: november 2019
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Bjørn S
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Da dette er et af dyreste 4 stjernet hoteller i Malmø at overnatte havde jeg nok forventet lidt mere. Skulle selv bede om- og rede ekstra sengen- som var rigtig hård. Elevatoren lå op af værelset så den kunne høres hele tiden- også om natten. Manglede en minibar/ køleskab. Venligt personale overalt og skøn morgenmad. Der var en dejlig ro og stemning på hotellet.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, mette444
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elisabeth_Persson, Manager hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. oktober 2019
Google Oversæt

Tack för att ni bodde hos oss och tack för din feedback. Vi väljer att inte bädda upp extrasängen eftersom den tar ganska mycket plats i rummet och många gäster föredrar att bädda upp den precis innan man skall gå och lägga sig.

Elisabeth, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser