Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
5 personer kigger på dette hotel
Booking.com
692 kr.
Morgenmad inkluderet
Forudbetaling er ikke nødvendig
Expedia.com
688 kr.
Morgenmad inkluderet
Få bonusser med One Key
Scandic Hotels
766 kr.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.910)
Filtrer anmeldelser
1.910 resultater
Medlemsvurdering
783
735
256
93
43
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
783
735
256
93
43
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
63-68 af 1.910 anmeldelser
Anmeldt d. 10. april 2017

Scandic er Scandic, og Scandic Trianglen er ingen undtagelse.
Alt fungerer, servicen er fin, der er acceptabelt rent og pænt, - og prisen står vel også mål med produktet.
Men vi syntes godt nok det var en ærgerlig start, at der "kun" var redt op til én person, trods at vi betalte for, og på forhånd havde bestilt, et dobbeltværelse til to personer.
Pude og dyne fandtes, rullet sammen, i et skab på værelset, så problemet var ikke større end som så. Men fornemmelsen af at vi kunne have fået samme service på et "Bed And Breakfast", eller i en campinghytte, overskyggede lidt hoteloplevelsen. Det er en dum lille feature, som jeg ikke forstå. Prisen for at redde op til to (eller opgradere os til et rum, hvor der var redt op til to) tænker jeg er mindre, end konsekvensen af en lunken anmeldelse på TripAdvisor.

Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, 511jesperl
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Elisabeth_Persson, Manager hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2017
Google Oversæt

Kära Jesper,
Tack för att ni valde att bo hos oss och för din återkoppling! Självklart skall rummet vara bäddat för två personer om man bokat ett dubbelrum. Jag kan bara beklaga att vi missat detta för ert rum och att ni själva fick lägga på extratäcket som fanns i rummet. Det skall man givetvis inte behöva göra själv.

Jag hoppas ni vill komma tillbaka till oss nästa gång ni skall till Malmö så skall vi absolut sörja för att ert rum är bäddat för två personer!

Elisabeth Persson, Hotel Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 20. februar 2017

Dato for ophold: februar 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Elisabeth_Persson, Manager hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. marts 2017
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 10. februar 2017

Super dejligt hotel med en perfekt beliggenhed lige ved Trianglen shopping center
Virkeligt venligt personale og morgenmaden var meget meget fin :)
Værelserne er fine, dog kunne der godt være et lille køleskab og så burde de få vasket deres vinduer noget oftere så man bedre ville kunne se ud
Kan varme anbefale hotellet...

Dato for ophold: april 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Service
Tak, Franck Nicolai O
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Elisabeth_Persson, Manager hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2017
Google Oversæt

Hej Franch,
Stort tack för att du valt att bo på vårt hotell och för att du delat med dig av din upplevelse här på Tripadvisor. Härligt att du verkar haft det bra hos oss och att du känt dig väl mottagen. Fönsterputsning är inplanerat om ett par månader och då kommer utsikten bli ännu mer fantastisk. Hoppas du vill komma tillbaka till oss!


Elisabeth Persson
Hotel Manager, Scandic Triangeln

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. februar 2017 fra mobile enheder

Vi skulle have to interviews på hotellet og fik dagen før et værelse på 18. etage med udsigt over byen. Helt perfekt. Hotellet ligger centralt i gåafstand til gode restauranter og butikker.
Morgenmaden var god og varieret - et hyggeligt morgenmadsrum.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, Soren2x
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Elisabeth_Persson, Manager hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2017
Google Oversæt

Hej Sören
Stort tack för att ni valde att ha era intervjuer hos oss på Scandic Triangeln! Roligt att ni tyckte om både rummet och vår fukost!

Jag hoppas ni vill komma tillbaka till oss snart igen!

Elisabeth Persson
Hotel Manager, Scandic Triangeln

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. februar 2017

Værelse 1516 Ingen safe og bordet for lille til at arbejde ved. Seng og badeværelse fine og kaffe på det dejligt store værelse.
Elevatoren var en katastrofe og det var simpelthen ikke muligt at køre op på 16 etage med den ene elevator, da alle valgene blev slettet hver gang elevatoren stoppede. Inden man fik nøglekortet sat i ogtrykket på en ny etage havde gæster på andre etager trykket på elevatoren, så den kørte ned igen. Tag et værelse på de nederste etager.
Morgenmaden var god mens aftensmaden ikke var helt optøet, da den blev serveret !! Frokost og maden i pauserne var udviklet med logistikken i højsædet og var ikke noget at skrive hjem om, men spist blev den dog.
Beliggendheden er fin i centrum af Malmø.

Værelsestip: Tag et værelse hvor I ikke e rafhængige af elevatorerne
Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Sted
    • Renlighed
    • Service
Tak, ErikMollerMadsen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Elisabeth_Persson, Manager hos Scandic Triangeln, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. februar 2017
Google Oversæt

Hej Erik,
Tack för att du valt att bo hos oss. Vi hade dessvärre problem med en av hissarna för någon vecka sedan och det verkar vara precis då ni haft er konferens hos oss. Vanligtvis fungerar hissarna utmärkt från plan 0 upp till plan 20, men när tekniska fel inträffar kan det givetvis upplevas som frustrerande att inte kunna åka dit man vill. Jag beklagar det, men hoppas att i allt hade en go upphold hos oss.

Med vänlig hälsning

Elisabeth Persson

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser