Anmeldt 1. april 2017 fra mobile enheder

Endnu et skønt ophold
Tur til Malmø grundet koncert og så er det selvfølgelig på Elite Hotel Savoy. Vi kom med tog fra København og det er bare så nemt, lige over for stationen og tæt på alt.
Men det er ikke det, der gør det!
Hotellet er bare så hyggeligt! Smilende og herligt personale alle vegne: reception, restaurant, bar, "på gangene". I ved hvad jeg mener! Alle hilser Det er der, at I skiller Jer ud og det er det, jeg sætter stor pris på og selv arbejder for. TAK! Vi ses.

Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Tak, Tine A
Anmeldt 16. februar 2017

Hotel og beliggende var helt i top. Lækkert med god restaurant i forlængelse af hotellet og morgenmaden var også god.

Kun en ting trak desværre lidt ned i oplevelsen. Min mand havde gjort sig umage for at finde et hotel med badekar og da jeg elsker badekar:-) Da vandet skulle lukkes ud var der vand over HELE badeværelset, vandet var blandet med ting nede fra afløbet - ikke lækkert og gulvet var SINDSYGT glat. På vej ud og spise nævnte jeg det i receptionen og vandet var væk og gulvet gjort rent da vi kom tilbage - meget dejligt. Men næste dag, da jeg skulle lukke vandet ud af badekaret skete præcis det samme. Vand (og afløbssnask) ud over hele gulvet - badeværelset helt ubrugeligt bagefter. Det var lidt ærgerligt, når nu vi havde valgt netop det hotel pga. Badekar på værelserne.

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, KatGetman
Swedan2900, Hotelldirektör hos Elite Hotel Savoy, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. februar 2017

Kære KatGetman,

Tusind tak for jeres feedback og lad mig unndskylde for de 2 oversvømmelser i badeværelset.
Selvfølgelig skal vi have check på sager som disse og jeg er virekelig ked af at I behøvede opleve dette. Vi har umidelbart sat nye rutiner i brug for at undgå incidenter som disse i fremtiden.
Det glæder mig dog at i ellers har haft et godt ophold og har nydt vores hotel og restaurang.

Håber vi får byder jer velkommen en anden gang!

Mange hilsner

Anmeldt 6. februar 2017

Et rigtigt godt og hyggeligt hotel med en glimrende beliggenhed.
God morgenmad, restauranten er i allerhøjeste grad et besøg værd. Pubben Bispen har et stort antal fadøl og der er mulighed for smagsprøver inden man bestiller.
God og venlig betjening over det hele. Hyggelige værelser i gammel stil med træpaneler på vægge

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Jantf16
Swedan2900, Hotelldirektör hos Elite Hotel Savoy, svarede på denne anmeldelseSvarede 8. februar 2017

Kære Jantf16

Tusind tak for at I valgte at bo hos os når I skulle på hygge tur til Malmø. Det glæder os rigtig meget at I havde et godt ophold og nød vores forskellige faciliteter.

Vi er også meget taknemelige for denne skønne feedback som giver os mod på at fortsætte I same stil.

Varmt velkommen tilbage!

Mange hilsner

Anmeldt 29. januar 2017 fra mobile enheder

Vi var på hotellet lørdag til søndag. Boede i junior suite. Dejligt med masser af plads også på badeværelset.

Der var en del larm fra gaden lørdag nat. Så vinduer af bedre kvalitet kan ønskes.

Dynerne er ret tynde sammenholdt med temperaturen på værelset

Dejligt med beliggende 2 minutters gang fra shopping i restauranter.

Morgenmaden meget ordinær. Men fint i forhold til det er inkl. I værelses prisen.

Jeg vil gerne besøge dette hotel igen

Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, Maria F
Swedan2900, Hotelldirektör hos Elite Hotel Savoy, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. februar 2017

Kære Maria F,

Tusind tak for rigtig god og brugfuld feedback fra jeres besøg på hotellet. Vi har noteret os jeres kommentarer og tager dem med I vores fortsatte arbejde med hvad vi kan forbedre.
Det er os en glæde at I godt vil komme på besøg igen og vi ser frem til at byde jer velkommen!

Venlig hilsen

Anmeldt 2. januar 2017

Rigtig lækkert ophold nytåret over, med lækre værelser og god morgenmadsbuffet og venligt og serviceminded personale.
Restauranten var rigtig god og super hyggeligt. Vi kommer gerne igen. Et besøg værd.

• Overnattede: december 2016, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Elite Hotels of Sweden
Tak, christinasU5386NS
Swedan2900, Hotelldirektör hos Elite Hotel Savoy, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. januar 2017

Kære christinasU5386NS

Tusind tak for jeres super positive feedback som giver os fornyed energy til at prøve at give alle vores gæster et mindesværdigt ophold!

Bedste hilsner