Anmeldt 30. september 2017

Overnattede i Malmø på dette hotel i vesthavnen, tæt på Turning Torso. Værelserne er store og velindrettede. Der er aircon, men ingen minibar. Det er et roligt område, så jeg fik en god nattesøvn. Personalet er venligt og hjælpsomme. Morgenmaden er righoldig og veltillavet med alt, hvad man kan forlange af et morgenmåltid. Ved receptionen er en hyggelig bar. Hotellet kan varmt anbefales.

• Overnattede: september 2017, rejste med familie
Tak, carjuu
Anmeldt 5. marts 2017 fra mobile enheder

Vi ankom kl.14, fik anvist værelset på 6.sal.
Dejligt værelse, te og kaffe på værelset, safety boks, gåafstand til gågaden 12-15 min. Parkerede i kælderen til 160skr. I døgnet. Skøn morgenmad, her manglede der ikke nogen. Morgenmaden var fra 7-11, så dejligt langt tid.
Vi skulle forlade vores værelser kl.12.
Venligt personale over alt, så kun plusser herfra

Overnattede: februar 2017, rejste med venner
Tak, GITTE2740
Anmeldt 28. november 2016

Først og fremmest tak for en fin gestus med en god æblemost og lidt chokolade på værelset ved ankomsten.
Velfungerende hotel med pænt store værelser, et fornuftigt arbejdsbord, ditto badeværelse, kaffe på værelset, strygejern og parkering på hotellet. Beliggenheden er også fin, hvis man gerne vil løbe eller gå en tur langs stranden eller i det nye spændende boligbyggeri. Parkering uder hotellet er bekvemt.
Morgenmaden var fin uden at efterlade varige mider. Forbedringer kan foreslåes med kaffeløsningen, der kort sagt er en stor beholder, der med jævne mellemrum får fyldt varm filterkaffe oven i.
Tips til forbedringer : Flere stikkontakter på værelset, påfyldning af shoe polish i skopudsemaskinen samt mulighed for at betale parkering via værrelset.

• Overnattede: november 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt 4. november 2016

Fint hotel men er du ikke i bil ligger det dog ca. 3 km fra tog stationen. Glimrende morgenbuffet. Og i det hele taget sødt personale som er meget service mindet. Så et hotel man kan kan tage nogle overnatninger på.

• Overnattede: november 2016, rejste alene
Tak, Lars N
Anmeldt 6. oktober 2016

Dette Hotel kan varmt anbefales, det ligger godt ude i Vest havne, nær torsoen, gode P plads i kælder, og dejlige værelser og fremragende morgen buffet, der er ikke længer til Malmö centrum at man kan gå, god betjening

• Overnattede: november 2015, rejste med familie
Tak, PrescripteurBachau