“Fondue XL.”
Anmeldelse af Elysée

Elysée
Book med
Elysée er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 81 af 890 Restauranter i Malmø
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Fremragende fondue. Var lidt skeptisk, men det var overraskende lækkert. Ingen lugt og var ikke nødt til at vaske tøj bagefter. Masser/rigelige mængder og ikke voldsomt dyrt. Kommer glad igen.

Tak, Henrik R

Anmeldt 28. september 2015

Fik en stor burger og en plankebøf med mos, samt to store øl, salatbaren var medregnet i prisen, plankebøffen kan jeg kun anbefale at prøve, samlet pris 504,- svenske kroner, ligmed ca. 400,. danske kroner

Tak, Kurt A
Anmeldt 6. marts 2015

Da vi kiggede ind af det lille vindue ude fra gaden var vort første indtryk at det så hyggeligt ud og det holdt hele vejen igennem. At vi var heldige at få plads tæt ved pejsen bagest i lokalet gjorde det ikke værre.
Vi havde ikke siddet længe inden tjeneren kom med menukort og en kurv med hvidløgsbrød af den slags der frosne varmes i ovnen. De var som de skulle være og smagte godt.
Elysée har hver dag en dagens ret til 165 SEK inklusive en pæn salatbuffet og det valgte vi, selvom der også var andre indbydende retter at vælge mellem. Vi valgte også en hummerbisque til forret og dette viste sig at være en stor, cremet portion pænt med hummerstykker i. Min kærste syntes at bisquen var til den salte side, mens jeg selv nød en ekstra af de fremragende alkoholfrie øl fra Mariestads Bryggeri.
Dagens ret var oksefillet med pebbersovs og pommes chateau – sidstnævnte viste sig at være overdimensionerede pommesfrites, samt en frisk og sprød grøn asparges og lidt stegte peberfrugt og courgette. Kødet var ok uden at lede tankerne hen på krogmodnet oksekød, hvad vi selvfølgelig heller ikke forventede til denne pris.
Overordnet set var vi meget tilfredse og kommer gerne igen. Elysée udmærker sig endvidere at have menu på menuen og det så både ud til at være populært og godt, så måske det er noget til næste gang ?
Tjeneren skal have ekstra ros, fordi han på trods af at han havde MEGET travlt formåede at give os en personlig betjening, der blandt andet gav sig udslag i en doggy bag til det kød vi havde levnet. Det er et godt initiativ mod madspild.

• Stemning
Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt 3. juli 2014

Vi var her og holdte fødseldagsfest for en veninde og besluttede os for at tage her ind for at få fondue.

Vi valgte lidt forskellige fondues og alt var virkelig lækkert og man følte lidt at man blev sendt tilbage i tiden, hvor fondue var på sit højtepunkt.

Rigtig hyggelig atmosfære der er lavet som en indergård med grønne planter mm.

Flinke og professionelle ansatte der hele tiden var opservante og sørgede for at besøget var mere end behageligt.

Tak, Carsten P
Anmeldt 4. november 2011

her i danmark har vi ikke en restaurant som elysse, den skal man absolut prøve det er et helt specielt sted , maden er virkelig god .og det er altså fondy der er in, bestil altid plads der er altid udsolgt, set med danske øjene er det absolut meget fine priser. det er ikke det
højste køkkenkunst, men det er der hellerikke lagt op til, vi har været der mange gange,og en af oplevelserne er bestemt at være sammen med alle svenskerne de nyder stedet
med stor interesse, så prøv det hilsen familien madsen

• Stemning
1  Tak, steen m

Rejsende, der kiggede på Elysée, kiggede også på

Har du været i Elysée? Fortæl om dine oplevelser!