“Dejlig middag”
Anmeldelse af Mrs. Saigon

Mrs. Saigon
Reservér med
Mrs. Saigon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 48 af 959 Restauranter i Malmø
Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 28. juni 2018 fra mobile enheder

En dejlig middag hvor maden holder høj kvalitet. Flot anrettet og rigtig god service. Havde bestilt forret og hovedret. Eneste klagepunkt var at hovedretten kommer for tidligt efter forretten. Det vil vi pointere næate gang vi kommer.

Tak, BjarneM111

Anmeldt 18. marts 2018 fra mobile enheder

Menuen med tre serveringer var virkelig lækker, og indeholdt flere ting i hver. Man betaler for det, men det var pengene værd.

Tak, Hans H
Anmeldt 12. december 2017

Asiatisk mad på det jævne, en smule kedeligt. Pæn indretning og god betjening.
Priserne i mellem klassen.

Tak, Henrik R
Anmeldt 15. februar 2017 fra mobile enheder

Vi har spist der før uden børn. Maden er fantastisk god! Denne gang prøvede vi to familier m 4 børn (6,7,7,10). Desværre virkede det som om ingen af de ansatte nogensinde har truffet et barn :-) vi bestilte nogle forårsruller, kyllingespyd og ris til børnene. De kom som det allersidste efter 1 times tid. Måtte bede høfligt om tallerkener og derefter bestik. Fik allernådigst lov til at låne 1 stk A4 papir til at tegne på - havde selv lidt tuscher med.
Vores egen mad var igen helt superb.
Konklusion: mad i særklasse. Men spis uden der uden børn :-)

Tak, Dan H
Anmeldt 12. december 2016 fra mobile enheder

Mrs. Saigon er et godt bud, hvis man skulle få lyst til vietnamesisk mad i Malmø. Dejlig mad og opmærksom betjening.

Tak, Randi R

Rejsende, der kiggede på Mrs. Saigon, kiggede også på

Har du været i Mrs. Saigon? Fortæl om dine oplevelser!