“Ikke egnet til børn men god mad ”
Anmeldelse af Mrs. Saigon

Mrs. Saigon
Reservér med
Mrs. Saigon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 50 af 969 Restauranter i Malmø
Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 15. februar 2017 fra mobile enheder

Vi har spist der før uden børn. Maden er fantastisk god! Denne gang prøvede vi to familier m 4 børn (6,7,7,10). Desværre virkede det som om ingen af de ansatte nogensinde har truffet et barn :-) vi bestilte nogle forårsruller, kyllingespyd og ris til børnene. De kom som det allersidste efter 1 times tid. Måtte bede høfligt om tallerkener og derefter bestik. Fik allernådigst lov til at låne 1 stk A4 papir til at tegne på - havde selv lidt tuscher med.
Vores egen mad var igen helt superb.
Konklusion: mad i særklasse. Men spis uden der uden børn :-)

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Dan H

Anmeldt 12. december 2016 fra mobile enheder

Mrs. Saigon er et godt bud, hvis man skulle få lyst til vietnamesisk mad i Malmø. Dejlig mad og opmærksom betjening.

Dato for besøg: december 2016
Tak, RandiR379
Anmeldt 10. december 2016 fra mobile enheder

Stedet er hyggeligt, betjeningen høflig og hurtig, og priserne fornuftige. Vi fik en ret med oksekød og en med and plus to rispapirruller med rejer. Rullerne var friske og velsmagende, og både and og oksekød, der let får for meget og bliver sejt, var utrolig mørt og lækkert - virkelig veltilberedt. Kan bestemt anbefales.

Dato for besøg: december 2016
Tak, El_gunne
Anmeldt 19. juni 2016

Vi droppede ind til en sen middag fra vores nærliggende hotel. Restaurationslokalet var overraskende lyst og moderne, og det positive indtryk blev forstærket, da vi fik vores forret: En tallerken med et udvalg af spisekortets forretter, alle veltillavede og med egen dip. Hovedretterne (risnuddelsuppe med kylling samt kyllingespid med risnuddelsalat) var tilsvarende delikate og i så store portioner, at der kun var plads til en lille dessert. Alt i alt et dejligt måltid i behagelige omgivelser med god betjening og til en fornuftig pris, så vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, pould491
Anmeldt 28. november 2015 fra mobile enheder

Dyrt.. Rigtig dyrt i forhold til kvalitet.. Bestilte tastning menu som ikke smagte af meget.. Forretterne: bl.a. et par forårsruller var smagsløse... Det bedste var thai basilikummen.. Hovedretten: oksekød smagte ok.. Flere champignon var som gummi.. Kyllinge spyd var tørre.. Øv at betale 875kr for maden...

Dato for besøg: november 2015
Tak, Miver77

Rejsende, der kiggede på Mrs. Saigon, kiggede også på

Har du været i Mrs. Saigon? Fortæl om dine oplevelser!