“Et godt bud”
Anmeldelse af Mrs. Saigon

Mrs. Saigon
Reservér med
Mrs. Saigon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 48 af 959 Restauranter i Malmø
Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 12. december 2016 fra mobile enheder

Mrs. Saigon er et godt bud, hvis man skulle få lyst til vietnamesisk mad i Malmø. Dejlig mad og opmærksom betjening.

Tak, Randi R

Anmeldt 10. december 2016 fra mobile enheder

Stedet er hyggeligt, betjeningen høflig og hurtig, og priserne fornuftige. Vi fik en ret med oksekød og en med and plus to rispapirruller med rejer. Rullerne var friske og velsmagende, og både and og oksekød, der let får for meget og bliver sejt, var utrolig mørt og lækkert - virkelig veltilberedt. Kan bestemt anbefales.

Tak, El_gunne
Anmeldt 19. juni 2016

Vi droppede ind til en sen middag fra vores nærliggende hotel. Restaurationslokalet var overraskende lyst og moderne, og det positive indtryk blev forstærket, da vi fik vores forret: En tallerken med et udvalg af spisekortets forretter, alle veltillavede og med egen dip. Hovedretterne (risnuddelsuppe med kylling samt kyllingespid med risnuddelsalat) var tilsvarende delikate og i så store portioner, at der kun var plads til en lille dessert. Alt i alt et dejligt måltid i behagelige omgivelser med god betjening og til en fornuftig pris, så vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, Poul D
Anmeldt 28. november 2015 fra mobile enheder

Dyrt.. Rigtig dyrt i forhold til kvalitet.. Bestilte tastning menu som ikke smagte af meget.. Forretterne: bl.a. et par forårsruller var smagsløse... Det bedste var thai basilikummen.. Hovedretten: oksekød smagte ok.. Flere champignon var som gummi.. Kyllinge spyd var tørre.. Øv at betale 875kr for maden...

Tak, Miver77
Anmeldt 13. juni 2015 fra mobile enheder

Super lækkert mad og fantastisk betjening. Virkelig autentisk. Prøv deres menu, så får du lidt af hvert. Smukt anrettet.

Tak, Nonnemann

Rejsende, der kiggede på Mrs. Saigon, kiggede også på

Har du været i Mrs. Saigon? Fortæl om dine oplevelser!