“Troværdig og positiv oplevelse”
Anmeldelse af Mrs. Saigon

Mrs. Saigon
Reservér med
Mrs. Saigon er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 48 af 957 Restauranter i Malmø
Køkkener: Vietnamesisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 17. maj 2015

Dejlige smagsprøver fra en stor del af menukortet. Smukt anrettet og grundigt præsenteret af smilende og passioneret kok.
God vejledning og meget venligt personale.
Ukompliceret atmosfære i hyggelige lokaler.

Tak, Peter J

Anmeldt 20. april 2015 fra mobile enheder

En hyggelig Vietnamesisk restaurant med et godt udvalg af retter. En spændende menu med udvalg af 4 foretter og 2 hovedretter + dessert og man blev godt mæt. Indbydende og flot serveret. Flere fornuftige vine til rimelige priser liggende på ca. 250 kr. En fortræffelig restaurant. Glæder os til at komme igen.

Tak, BjarneM111
Anmeldt 19. april 2015

Min mand og jeg bestilte den store menu, der varmt kan anbefales. Alle retter smagte fremragende og anretningen var særdeles spændende og ovenud indbydende. Menuen bestod af 4 forskellige forretter med forskellige saucer, 2 hovedretter med salat og ris samt en dessert af lune ruller med frugt og granatæblekerner samt is. Til maden drak vi vand og en god flaske hvidvin fra Chile. God service under hele middagen. En regning på 1.045 SEK er meget rimelig og fuld valuta for pengene. Vi kommer snart igen.

Tak, Mia M
Anmeldt 29. november 2013

Vi var 2 på mrs Saigon. Den ene fik kyllingespyd med nudler, hvor den beskedne mængde kylling var af sammenpresset kød og nudelanretningen var iskold. Jeg fik selv rødspætte med ris, som var ok.

1  Tak, ClausLiisbergKamp
Anmeldt 11. marts 2013

Hyggeligt sted, med lækker mad og venlig betjening. Overkommelige priser. Et sted jeg gerne besøger igen, næste gang jeg gæster Malmø.

• Stemning
Tak, Dorte S

Rejsende, der kiggede på Mrs. Saigon, kiggede også på

Har du været i Mrs. Saigon? Fortæl om dine oplevelser!