“Frokost. Billig uden dikkedarer.”
Anmeldelse af La Trattoria

La Trattoria
nr. 59 af 959 Restauranter i Malmø
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt 23. august 2017 fra mobile enheder

Fik dagens ret og en 0,7 øl fra Tjekkiet til 149 SEK.
DET er sku da billigt. Traditionel italiensk bondekost. Restauranten en anelse snusket, men til gengæld var det en flink og ægte Italiener bag disken, med en frisk bemærkning på læben.
Fint til prisen!

Tak, GrumpyOF

Anmeldt 20. august 2017

Lille hyggelig restaurant, atmosfærre som er det i en sidegade i Rom. Indretning virker landligt på en hyggelig og intim måde.Velassorteret menukort, betjening venlig, imødekommende. Vi var 3 personer, hvor den ene valgte pizza, der var super, den anden pasta carbonara, der ikke var tilberedt og smagte som den ret nu gør andre steder. Men alligevel ok. selv fik jeg pasta med alt godt fra havet, som jeg har smagt bedre andre steder, men denne var ok, og pga beliggenhed, service, atmosfærre giver jeg 4 stjerner. Vi drak hver et gas vin, der var velskænket og god. Pris middel. Absolut et besøg værd.

Tak, lisbeth65241
Anmeldt 2. maj 2017

Vi fik noget god mad, bestående af en pizza og en pastaret og dertil en ok flaske Amarone.

Restauranten er ikke særlig stor, men hyggelig - og betjeningen meget behagelig og afslappet.

Tak, Christian K
Anmeldt 26. marts 2017 fra mobile enheder

Besøgte La Tratoria til middag, og blev ikke skuffet. Rigtig god mad til meget rimelige priser. Maden er hjemmelavet, og portionerne er store. Der er meget få borde, og den er populær, så det er værd at bestille bord i forvejen.

Tak, Gitte F
Anmeldt 17. december 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte La Trattoria på anbefaling fra en lokal ven. Her får man ægte italiensk mad, stemning og service på højt niveau. La Trattoria er helt sikkert et besøg værd uden det koster en formue

Tak, Papias

Rejsende, der kiggede på La Trattoria, kiggede også på

Har du været i La Trattoria? Fortæl om dine oplevelser!