“God frokost”
Anmeldelse af Gustav Adolf

Gustav Adolf
Reservér med
Gustav Adolf er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 52 af 934 Restauranter i Malmø
Køkkener: Grillmad, Svensk, Gastropub
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Gamla Staden
Anmeldt for 30. september 2017 fra mobile enheder

Sad inde, da solen var ret skarp. Hyggeligt lokale. Maden var god- kødbollerne virkelig lækre - kan anbefales. Betjeningen var hurtig, effektiv og venlig. Et sted, man gerne vender tilbage til.

Tak, 60yarsofage

Anmeldt for 17. juli 2017

Skulle bare ind og have et glas vin, men så menukortet og de havde hvidvinsdampet blåmuslinger så det måtte vi lige smage - hold nu op de var bare lækre og med aioli til og ristet brød
det var en super oplevelse - der kommer vi igen

Tak, bmbb48
Anmeldt for 10. juli 2017 fra mobile enheder

Maden kom hurtigt men det er også det eneste positive. Vi bestilte ugens specialit. Bøffen fuld af sener og sausen kold.

Tak, Jeanette A
Anmeldt for 1. juli 2017 fra mobile enheder

Vi "nød" en flaske rosé. Ikke den bedste af sin slags desværre. Heldigvis var maden god, priserne rimelige og betjening hurtig.
Pas dog på de sultne måger:-)

Tak, Sunglorentzen
Anmeldt for 8. februar 2017

Tæt på vores hotel og efter mange kilometer i benene fra dagens gå tur i Malmø, var dette et nærliggende sted at spise. En rigtig hyggelig restaurant og god atmosfære. Vi startede med hvidløgsbrød til forret. Vi fik derefter en reje sandwich med friskpillede rejer, lækre rejer, uhmm. Manden fik en lækker Pastaret med Grillad Black Angus bøf. En god husets hvid og rødvin.

Tak, Hjorth66

Rejsende, der kiggede på Gustav Adolf, kiggede også på

Har du været i Gustav Adolf? Fortæl om dine oplevelser!