Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
97 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 25/09/21
Booking.com
Hotels.com
Travelocity
Expedia.com97 $
ZenHotels.com108 $
Vis 18 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (920)
Filtrer anmeldelser
920 resultater
Medlemsvurdering
488
302
78
41
11
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
488
302
78
41
11
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 920 anmeldelser
Anmeldt d. 29. juli 2021 fra mobile enheder

Skuffende oplevelse generelt ikke pengene værd
Lange køer både i receptionen til elevatoren morgenmad og baren.
Værelserne er meget skrabet uden skabsplads & hotellet trådløse internet fungerer ikke til Chromecast

Meget svært at finde viden om Check out & restaurantens menukort og andre væsentlige ting omkring hotellet
har nu helt givet op i køen til receptionen

Parkeringsfaciliteterne er fuldstændige booket og det har ikke været muligt at blive Anvist et muligt alternativ,

Værelsestip: Vælger man det der hotel skal man huske at spørge om parkeringsfaciliteterne er fuldt booket Man skal væbne sig meget med tålmodighed
Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Dan B
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 1. november 2020

Fin hotel, ligger central.
Garage var ret dyr synes jeg, skulle være indeholdt i prisen for rummet.
Der savnes også en fodgænger felt ved indgang til hotellet. Indgang ligger dårligt når man gå, især med barnen.

Dato for ophold: oktober 2020
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
Tak, pghane348547
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elie Khoury, Gästservice/reception hos Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. november 2020
Google Oversæt

Hej!
Tack så jättemycket för er feedback. Vi är glada att ni tyckte om hotellet och att ni trivdes bra under er vistelse . Dessvärre hotellet hyrs garaget från Helsingborgs stad och därför kan vi inte inkludera den i priset .
Tack igen och vi ser fram emot och välkomna er snart.
Bästa hälsningar
Elie
Receptionen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. oktober 2020

Et rigtig fint hotel, med et meget venligt personale, fine værelser med gode senge. God morgenmads buffet med et rigtig fint udvalg. Atmosfæren i hotellets bar/restaurant område var super hyggelig.
Vi kommer helt sikkert tilbage til dette hotel igen.

Dato for ophold: oktober 2020
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, mlarse412638
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Elie Khoury, Gästservice/reception hos Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2020
Google Oversæt

Hej,

Tack så mycket för din fantastiska feedback. Vi var mycket stolta över det och vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka.
Med vänliga hälsningar
Elie
Receptionen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 7. september 2020

Gennemsnitligt hotel, som er okay til prisen. Okay service og smilende personale. Fin beliggenhed og nemt at finde.
Kedelig, smagsløs og mangelfuld morgenmad - så hvis morgenmaden er vigtig, anbefaler jeg at anvende et andet hotel.

Dato for ophold: september 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, 688mail
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hanna Johansson, Gästservice/reception hos Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. september 2020
Google Oversæt

Dear guest,
Thank you for giving us your feedback which gives us an opportunity to imrove ourselves.
We regret to hear that our breakfast did not meet your expectations.This is indeed not the service standard at Radisson Blu and an we will try to do further improvement.
If we get the opportunity, we would be excited to welcome you back to give you a good experience.
Sincerely, Hanna Johansson

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. september 2020 fra mobile enheder

Vi skulle for første gang til Helsingborg og valgte dette hotel, fordi det havde fået 4,5 på Tripadvisor. Vi blev dog noget overrasket over den fine karakter, da det bare var fuldstændig gennemsnitligt. Indretningen er standard og det samme er forholdene. Puderne er helt flade og du sover med dobbeltdyne, så vi blev syge af air-conditionen, fordi vi lå og kæmpede om dynen. Vi fik kun lov til at spise morgenmad i 30 minutter og da vi ville bestille bird til aftensmad var der udsolgt, selv der kl. 20:00 var ledige borde... underligt. Parkeringsforholdene er også noget underlige, hvor personalet prøver at få dig til at købe parkering, når parkering er gratis lørdag efter kl. 15 til mandag kl. 08.

Dato for ophold: september 2020
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, 970miej
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Hanna Johansson, Gästservice/reception hos Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. oktober 2020
Google Oversæt

Hej,
Tack för din konstruktiva kritik efter er vistelse hos oss. Det är tråkigt att läsa att allt inte levde upp till era förväntningar.
Gällande frukosten så har vi sittningar varje halv timma på helgerna för att det inte ska bli för mycket människor samtidigt till frukosten enligt restriktioner som vi följer. Ni får sitta så länge ni vill eller iaf till kl 11:00 då frukosten stänger. Vid ert nästa besök kan vi tipsa er om att se på vår kuddmeny, då kan ni hitta en kudde som passar er bättre och vi kommer gärna upp med ett extra täcke istället för ett stort för vi vill att ni ska sova så gott som möjligt. Vi hyr ett antal platser som en förmån till våra gäster, därav kostar det 190 kr för att man står tryggt i ett videoövervakat garage men det är toppen att det finns så mycket parkeringar utomhus i närområdet. Varmt välkomna tillbaka.
Bästa hälsningar Hanna Johansson

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser